Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heren,

Sinds vandaag heb ik weer vrouwelijk gezelschap in huis, een dame van middelbare leeftijd, ze heeft net de was gedaan en ligt nu even op de bank om te wennen aan de normale huiselijke omstandigheden, toch wel leuk na de omstandigheden in de opvang... ;).

hier over schot spaghettie van gisteren
en het is de tweede dag veel lekkerder dan de dag daarvoor

nu uitbuiken en dan een uurtje gaan snel wandelen met de groep
maar er komt hier wel veel mist op zetten dus fluo hesjes maar aan
gr raf

uranu4e7.jpg

Stuur 6cm ingekort en handvatten vervangen voor meer grip.
...
Nu nog een fietsbel uitzoeken, eigenlijk hadden ze die standaard erop moeten zetten want een bel is net als verlichting verplicht.

Eerst maar eens bedenken wat ik ga eten en boodschappen doen.
Ik denk elke keer als ik die fiets zie dat er een of andere fabrieksarbeider geen zin had om die buis op maat te zagen. :?

Ze rotzooien maar aan, voor mij blijft het gewoon Zestienhoven:D.

Net zoals Beijing Peking blijft (wel eens Beijing eend op een menu kaart zien staan) en Mumbai Bombay blijft.

Waarom al die namen veranderen? Als je de plaatselijke namen wilt gebruiken schrijf Peking dan ook in het Chinese schrift.

Opmerkelijk trouwens. Mijn oude mentor (wordt januari 90, had hem net nog aan de lijn, die fietst mij er uit!!) spreekt en schrijft Japans. En het Japanse Kanji schrift heeft veel overeenkomsten met 1 soort Chinees schrift omdat het daarvan afstamt. Elke keer als er een Chinees op bezoek was probeerde hij uit welke tekens nou wel en welke niet overeenstemmen. Volgens eigen zeggen was hij qua schrift (aantal tekens) een halve analfabeet, maar de Japanners en Chinezen waren altijd diep onder de indruk. Hij was dan ook wereldberoemd in Japan:D.

Zo de klemmetjes er af alle ruiten geplaatst voor de maat,
er komen ook nog aluminium lijsten om bij definitieve bevestiging
full

full

full

Morgen weer een dag, nu een RVM MB :proost: Proost

Laatst bewerkt door een moderator:
Dank je Koen, neem er rustig de tijd voor en maak
het eerst een proef stukje van karton of zo,
voor dat je met duur hout begint !

Ik denk elke keer als ik die fiets zie dat er een of andere fabrieksarbeider geen zin had om die buis op maat te zagen. :?

Het oogt inderdaad een beetje vreemd maar door die verlichting onderscheid Vanmoof zich wel van alle andere fietsmodellen die op de markt zijn.
Het is een vrij jong bedrijf dat bestaat uit een klein groepje mensen, hieronder een filmpje dat een impressie geeft over de mensen achter Vanmoof.

Wat me trouwens zojuist is opgevallen is dat de originele handvatten niet dezelfde lengte hebben, het materiaal van de handvatten ruikt naar vinyl.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back