Het Schipperscafe deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
opduwertje kopen?

136331792_2_big.jpg

zo,de 1e 4 lagen vernis zitten op de opbouw van de diva,morgen verder met de volgende lagen sikkens yachtvarnish

gr alex

Leuk filmpje Raf, de kermis attracties zijn mooi gemaakt ik snap alleen niet waarom ze dat doek of zeil erop laten terwijl de karretjes rondjes rijden.

Moge. Ik voel me hetzelfde als gisteren;). En eergisteren, en .........

Straks mag ik de vergeten boodschappen van gisteren uit de schappen gaan plukken:D.

Vanmiddag komt m'n schoonzus haar kerstpakket brengen. Elk jaar het enige dat we krijgen aan cadeaus, 6 flessen wijn en een doos bonbons. Allemaal topspul, maar ik heb er geen bal aan. Alles gaat in ijskast/vriezer voor toekomstige gasten. Tijd dat ze modelbouwspullen gaat weggeven.

Verder maar wat tekenwerk doen voor een 7 Provinciën bouwer.

Moghú heren,

8.4 °C , 4 Bft WZW , bewolkt en grijs hier.

@Harm, had het gezien, de Groenland assisteert zo te zien.
@Piet , moet toch verkeerd spul geweest zijn.. ;)

Rap een bakkie maken, ben laat vandaag.

hallo robby

de kermis is van Bert ven houten

het is een nederlander die we hierin belgië op meerdere beurzen zien
hij bouwd dus die kermis spullen na zoals ze in het echt ook zijn en hij en zijn madam zijn toffe mensen (schoon madammeke ook nog)
zij doet mooie dingen maken met oude fiets binnen banden
en bert en piet maken dus kermis attrakties
en ja dat zeil kan er wel vanaf maar net zoals bij de rups kan het hier dus ook over heen gaan door een hendeltje over te halen
het is zo dat bert op het einde van de beurs ook nog een stukje trekzak speelt en zo door heel de hal uit gaat
de ju ik ben hem een centje vergeten te geven deze beurs hahaha dat doe ik namelijk elke keer
maar we hadden het druk met 2 man dus houden we het maar op vergetelijkheid

gr raf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back