Dank voor het aanbod Klaas... Top!
Heb je er een goed plaatje van langs een liniaal? Wel... dan kan ik met een printje omvang inschatten.
Twee regelaarjes... te leen of overnemen? Hou het in warm beraad!
Had je ze al getest op een motor... en kon je die goed terug regelen?
Verder hoop ik natuurlijk dat ik mijn 'hogere' toeren haal...
Want met de regelaars in de FL8... HiModel (niet meer in productie wegens corrupte BEC's)
vooruit en achteruit geven ook nog eens toerenverschil... die van HK overigens niet... hoe merkwaardig.
Wel kunnen die HiModel de motoren laten hinkstappen... dat kan de HK Marine nu juist weer niet.
Meer voor een powerboat?
Heb die HiModel dus zo aangesloten en ingeregeld op de zender,
dat ze in de FL8 voorwaarts varend, de hoogste toeren kunnen maken.
Het wordt in de Theodor Heuss een plaat op dekhoogte, net voor de spindel van de hekklap, recht boven de motoren...
Geperforeerde printplaat (suggesties Stoompomp), en met messing-draad hangertjes of klittenband semi-vast getackt.
Ik heb een aantal autoregelaars bekeken... maarrrr... spul gaat tot max 3S... eigenlijk overal wel.
Erg opletten.
Met 4 cellen LifoPo4 zit ik net effe wat hoger in spanning. Dus die van HK 10A? Die lukt niet.
Die van Banggood wel?... Die gaan mooi tot 4S lipo, had ik ook in mijn favorieten-browser staan.
Maar de bestelling selecteert niet vooraf bij de winkelmand... dus wat bestel je nu eigenlijk?
Mogelijk verderop in de bestelling?
Maar nog een maarrrrr... Banggood verzend ook vanuit Tsjechië? Zag ik!
Wel duurder... maar is a EU ingeklaard... en dat geeft hoop in tijdspanne verzending!
https://www.banggood.com/nl/Double-...utm_content=125881&ID=520180&cur_warehouse=CZ
Wel heeft de via UK duurdere Shark meer instelmogelijkheden.
Programmeerkaart. De Banggoody heeft geen tuning. Vast programma.
Gr Bas