Bedankt voor de tips allemaal. Wanneer kan je eigenlijk zeggen dat je echt kunt hooveren? En de meest logische stap daarna zijn side-ins? (Althans, dat maak ik op uit jou verhaal)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ha die ZamBeZi,
Heeft de lama toch te weinig uitdaging
Maar moet zeggen, zo'n CB100 lijkt me ook wel wat. Toch wat rustiger in de woonkamer als de 4#3B.
Even vraagje over LiPo's. De heli komt standaart met een 500 mAh accu. Ik wil graag een 600 / 700 mAh accu aanschaffen. Kan ik deze dan gewoon plaatsen in de heli? En daar moet natuurlijk een nieuwe oplader bij, welke is aan te raden voor 1 cellen?
En een liposaver, die bestaan niet voor 1 cellen?Want ik kan er nergens een vinden...
Met een 600 mAh kom je bijna niet meer naar beneden. Heb er zelf tweeEven vraagje over LiPo's. De heli komt standaart met een 500 mAh accu. Ik wil graag een 600 / 700 mAh accu aanschaffen. Kan ik deze dan gewoon plaatsen in de heli? En daar moet natuurlijk een nieuwe oplader bij, welke is aan te raden voor 1 cellen?
En een liposaver, die bestaan niet voor 1 cellen?Want ik kan er nergens een vinden...
Wel zelf aluminium tabjes solderen, daar wordt je niet vrolijk van.
Laad jij die 600 mAh lipo met de gewone standaardlader?Met een 600 mAh kom je bijna niet meer naar beneden. Heb er zelf twee
Passen perfect. Zijn net zo groot als de standaard 500 mAh. Voor de prijs hoef je 't niet te laten. 700 mAh weet ik niet... Zijn die er dan
Willem.
Ja hoor, ik gebruik gewoon de lader dei bij de CB100 (en de Lama2 en... en...) geleverd wordt. Duurt gewoon wat langer, maar als je genoeg accu's hebt is dat geen probleemLaad jij die 600 mAh lipo met de gewone standaardlader?
Welk asje bedoel je? Volgensmij is er niks krom o.i.d., zo heel erg hard ging het ook niet namelijk.Altijd een beetje dezelfde spanning houden op je bladgripjes, het kan wel wat effect hebben namenlijk.
Het asje is natuurlijk ook niet van het dikste materiaal, dus dat kan ook oorzaak hebben hieraan.
Verder weet ik niet of je flybar uit het midden geschoten kan zijn, maar dat gebeurde bij mijn eerste heli vaak.
Weet iemand mischien toevallig waar je het goedkoopst een CB100 "barebone" dus zonder zender/lader kunt kopen?
Ik heb al een 4-3b maar ik heb toch het gevoel dat dit type heli wat vriendelijker vliegt.
De 4-3b is niet echt een heli om lui op de bank mee te klooien want je moet er echt bij opletten.
Deze CB100 ziet eruit als een coax zonder de coax nadelen.
Ze bomen niet zo erg op, en de flybar raakt ook niet zomaar de kluts kwijt.
Je kunt met de CB100 toch nog best aardig gooien heb ik al gezien op youtube.
Dus, barebone CB100, waar?![]()