Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je moet de motoren nog starten. (minimaal gas en vol links (of rechts) ik vergeet altijd welke )
Let wel even op de maximale uitslag van je zender. Die zal waarsch op 120% moeten staan.
Als je de UI aansluit kan je beter zien wat hij aan het doen is en of hij de ontvanger signalen bv goed ziet.
Gisteren de laatste benodigde spullen van hobbyking ontvangen, dus meteen aan de slag gegaan met het afbouwen van de MultiWii, voorlopig nog zonder nunchuck.
Alles zit nu aangesloten volgens schema, de sketch heb ik geüpload naar het Arduino board, en zou moeten kloppen.
Als ik nu de GUI open kan ik ook zien dat de Wii motion plus zijn werk doet, alle reacties kloppen met de bewegingen die ik maak.
Maar als ik nu de ontvanger ook aan zet laat deze niks zien in de GUI.
Ik gebruik de Arduino nano v3, en heb alles hetzelfde aangesloten als dat het bij de mini pro ook zou moeten.
Alles krijgt ook gewoon stroom, lampje van het Arduino board brand ook gewoon.
Heeft iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Groeten remie
Ik had de lijn "SERIAL_SUM_PPM" aangezet terwijl dat niet nodig was.
Heb je de Sketch in het programma Arduino 0021 eerst compiled voordat je hem in hebt geladen op je board?
Groeten Remie
3dfresh,
heb je mijn voorstel al geprobeerd?