Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dank je, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik bij jou dingen zie die je ogenschijnlijk uit je mouw schudt en die bij mij toch wel wat hoofdbrekens zouden kosten.
Dat uit de mouw schudden ? gaat niet alijd, m`n kussen opschudden :sleeping: gebeurt vaker , en ik probeer altijd een oplossing voor te vinden ,mag "ja " niks kosten ,voorbeeld op konningsdag de markt op breinaalden zoeken ,stukje Plexiglas altijd iets van te maken , en voor de zittingkussens vast te zetten moet ook los kunnen ivm (complete met seat`s/cockpit/ dek eraf teakvloer) deze heb ik deze gebruikt (gelijmt) pinnen eruit en hele mooie lichte sluiters .had ik er ooit 100 van gekocht .
Hier is een filmpje ,de motor heeft nu ongeveer 2,5uur zo gelopen zonder enig probleem ,lipo 7,4 x 900mah , word vervangen door 1600mah , zodat alle extra`s ook genoeg stroom hebben en alles via bec aangestuurt worden .
Zo de laatste loodjes , alleen de lichtgrijze vlakken op de tube`s en dan is het AF hier en daar ff lijmrestjes verwijderen , en dan heeft dit Project Gamesa en Ribquest van 2008 tot 2014 bouwtijd in beslag genomen , d`r moet alleen nog 1x mee gezeilt worden dit jaar (waar????wanneer????) testvaart Ribquest Suzuki , zal ik nog een filmpje van maken .
Zo de Ribquest is klaar de laatste grey patches zijn erop gelijmt , de doppen over de ventielen zitten er ook op/in , nu gaan we voor de eerste proefvaart ,endan kan dit heel mooi naast de Gamesa op de plank , en evt samen op het water als alles het toelaat .
Zo dit zit er ook weer op , tied vurn ne pafke .