Hetzelfde onderwerp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu kan de discussie wel gesloten worden, maar ik kan er nog steeds niet bij. De meest recente ( van vandaag bv) kan ik niet beantwoorden.
Dus nu niet sluiten, maar graag een oplossing aandragen.
De meeste berichten heb ik wel gelezen en daar geen oplossing in gezien.
Mijn vraag is: ligt het aan mijn computer of aan mij zelf.

Groet

jezus je hebt et niet door ofwel ? meerdere draadjes over 1 zelfde onderwerp zijn nutteloos. Er zijn bij je vorige topic een aantal linkjes gegeven, waarin alles uitgelegd word, en als je he nog niet snapt, stel daarje vraag dan nog eens.

Deze zal wss weer net z snel gesloten wordn...

jazeker! het is je toch al een paar keer duidelijk zat uitgelegd of niet ? als je het dan nog niet snapt... kun je zoiets verwachten ja :p

Dit is niet de bedoeling...

De linkjes bevatten genoeg info..
Tevens heb ik ook nog wat info gegeven...

Enfin:
Zoals aanghaald:

Dit linkje:
kerstmailing-2011-nieuwtjes

bevat deze tekst:
De te koop forums gaan enigszins veranderen. Dit gaan subforums worden waarin enkel en alleen een advertentie kan worden opgesteld, en waar verder niet op kan worden gereageerd in discussieforum. Het is prima als er via PB gaat worden gereageerd, maar het is niet de bedoeling dat het moderatorteam en de marktmeesters naar verhouding meer werk hebben met de te koop forums dan met de overige forums. Per slot van rekening zijn we een technisch georiënteerd forum, waarbij de te koop forums een leuke extra zijn.

Dan hebben we hier nog wat klaag topics, ook met verdere uitleg:
Dit linkje, even erop klikken en je ziet het topic:

het-posten-tekoop-forums-gaat-niet

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back