HG P402 chassiskit + DIY body Carmageddon

Geen racer nee, de auto is al een scaler/crawler, met nog eens een trage 55T motor. De auto gaat maximaal stapvoets, en waarschijnlijk zal er ook niet echt mee gereden-gereden worden op een walk-of-fame ritje na dan...

De kleur zit erop en is staal-grijs geworden, heb uiteindelijk ook niet elk naadje willen dichtplamuren, kan het wel hebben zo:

full

full

full

op naar de gele verf!

Denk dat er toch nog een bumper zal moeten komen om de voorkant wat op te vullen, misschien iets kleiner dan de originele 'blok' uit de game...

Laatst bewerkt:
Geweldig zo'n uniek karretje, daar zitten heel wat uurtjes in :). Gelukkig heb je nog foto's om te bewijzen dat het hier een houtbouw betreft (had ook wel z'n charme toen er nog geen kleurtje op zat). Ik wed dat je al wel weer een nieuw project in het hoofd hebt ;).

Groet,

Arjan

Bedankt voor alle reacties en 'vind ik leuk-s'.

Probeer een 'nieuw project' eigenlijk uit te stellen, en eerst deze af te werken. Een keer iets aan de kant gaat, is de stap weer groter om het allemaal opnieuw boven te halen. Maar heb nog wel wat ideetjes die ik zou willen realiseren...

Voor de gele strepen eerst alles afgeplakt, na een eerste laag (klein (en oud) potje 'Humbrol Enamel', had ik nog staan en toevallig de ideale kleur) was er nog te weinig dekking, na een tweede laagje nog niet 100%, maar vind het ideaal zo. Met een derde laag had het er waarschijnlijk 'te nieuw' uitgezien:

full

Boven het linker voorlicht is een vlekje grijze verf meegekomen bij het verwijderen van de tape, dus zal iets bijgewerkt moeten worden:

full

Realiseer mij opeens dat er langs de zijkanten nog 'POLICE' moet opkomen in grote witte letters. Misschien eens proberen met een iets drogere verf en doppen/stempelen om het niet te nieuw te laten lijken.

Back