HH Gyro GY48V voor €15,99 !!

heb deze gyro vandaag in mijn hk450 geplaatst en hij houd de staart op ze plaats nu vlieg ik geen 3d of dergelijke.

stef

ik heb deze gyro ook in bestelling staan en ben er ook benieuw na. ik vlieg nu met een futaba g190 rate gyro op mijn copterx nadat ik de copterx gy240 heb gecrashed.

ik ben benieuw hoe de Gyro GY48V
zet hier mijn ervaringen wel neer als het zo ver is.

ik ben 2 weken geleden begonnen met licht 3d werk. maar daar is hij in mijn heli niet helemaal geschikt voor, als ik op ze koop probeer de te hoveren en dan volgas omhoog flipt ie hem en draait de staart een paar rontjes. het zou ook aan mijn instelingen kunnen liggen, heeft iemand anders het al geprobeert?

stef

Leuk filmpje, ziet er prachtig uit zo met deze romp, was aardig klusje denk ik..

Deze gyro wil ik ook aanschaffen voor mijn HK450, ging het afstellen makkelijk ?

Rido

Dank je. Is inderdaad veel werk maar erg leuk om te doen.
Het afstellen gaat exact hetzelfde als een futaba 401.

Het is dus wat je lastig vind :-)

HK401B is nu zelfs te koop voor $ 13,99.......gezien de lovende reviews ook maar eentje besteld die ik op mijn tweede Trex 450 zet. Als je de ervaringen leest moet hij geen verschil geven met de Futaba GY401.
Voor iets meer dan een tientje incl verzending niet gek........

ik weet zelf niet hoe een futaba 401 vliegt maar ik vind deze van HK echt top dingetje, zou hem zelf ook niet zeten op een trex600 of zo maar voor mijn 450 cloontje is het een toppertje.

stef

Back