Hier mijn scx10 met licht en remlicht.

8017d00cdb8fbd4608d7e82d82917818.jpg

Welkom op het forum!
Mooie SCX, helaas zijn er hier op het forum niet heel veel mensen met een scaler, maar daar kan verandering in komen!
Inderdaad even een moderator contacteren, en vragen of hij ze beide topics bij elkaar kan voegen, dat kan je als gewone gebruiker helaas niet zelf.

Zijn die achterlampen origineel?
Boven op de plaat, naast het reserve wiel bedoel ik.

Hallo ruud. Ik ben ook al een op zoek naar scalers. Ik vind het erg leuk om te doen. Ik woon ook vlak bij het drents friese bos. Kan me daar dus lekker uitleven met mn zoon. De achter lamp bij het reserve wiel is een extra onderdeel van de axial. Zit standaard een zak met extra onderdelen bij een nieuwe truck. Had nog een licht kid heb die er in gezet.

Welkom op het forum!!!
Ik ben ook een scalende, alleen mijn gebied is meer midden nederland.

Nog een tip, ik zie dat je vaak meerdere berichten achter elkaar post, met de knop bewerk kun je je bericht gewoon aanpassen zonder dat andere het merken (tenzij je er iets van 'EDIT' bijzet)

Biem

Hallo Biem.

Blij dat ik niet de enige ben. Hoop dat deze tak van rc groter word in Nederland.

Bedankt voor de tip.

Idd, ik hoop ook dat er meer mensen komen die van dit gaan houden, ik heb trouwens hetzelfde chassis alleen met eem andere kap.
Verder zou ik snel proberen om je 4link en steering link alu te maken zoals op de Rubicon kit, verbeterd heel veel. Zelfs standaard bij Axial te koop.
Een plastic 4link;

De steering link heeft hetzelfde, als het (van voor gezien) linker wiel tegen een steen staat en je wil naar rechts (normaal gezien, van achter) draait het (van voor gezien) rechter wiel en vouwt de link dubbel en blijft het andere wiel dus staan

Edit, een filmpje over de steering link;

Hallo Frank leuk om te weten. Laten we samen onse mede rc fanaten deze leuke tak van de hobby ervaren en hoop dat we met een jaar of wat leuke evenementen kunnen organiseren.

Ik weet niet precies of het onder reclame valt en of ik dus mag zeggen, maar maak ook een account aan op het 'rc trail forum' die mensen kunnen je specifieker helpen en ze organiseren ook meetings e.d.
Ik zit er ook op onder dezelfde naam

Back