high end point phoenix ice2 hv120 trex700, is opgelost

Misschien een gekke opmerking.

Maar als je een throttle hold schakelaar op zender ingesteld hebt, dan moet je bij het inregelen van de endpoints deze niet aan hebben staan.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb vandaag ander firmware geinstalleerd, ik had de nieuwste erop maar ben teruggegaan naar eentje ouder, maar het hielp dus niet.
Hetzelfde probleem.

Oke, ik heb een andere CC hv120v2 geprobeerd maar nog steeds hetzelfde resultaat.
Ik begin het nu echt zat te worden.
Kan iemand mij misschien helpen uit mijn buurt, ik kom graag naar je toe of je bent van harte welkom bij mij thuis.

Ik denk dat ik het al zie :

je moet de governor ook op "set rpm" zetten !

anders werkt het niet !

gr,

Rob

o ja, en de autorotation op enabled, dan vergroot de ESC de kanaal ruimte en moet je max throttle punt in je zender op ongeveer 115 uitkomen, ik zet hem dan altijd 2% verder.

edit: moet natuurlijk MIN THROTTLE zijn !

succes,

Rob

Laatst bewerkt:
Kom a.s maandag avond anders naar Almere, dan neem ik mijn laptopje even mee en stellen we hem in, zo gebeurd hoor !

Tenzij je hem nu zelf aan de praat krijgt natuurlijk.

gr,

Rob

Dan is het verder best lastig om het via deze weg op te lossen.
Beste is om bij een club danwel forumlid afspreken die ervaring heeft met de Castle regelaars

Is er iemand die er echt verstand van hebt en vandaag of morgen ff tijd heeft om hem in te stellen, bij jou of bij mij thuis.
Ik heb deze heli al een paar weken maar hij heeft nog nooit het luchtruim gezien.

Ik heb 3 van deze regelaars en nog niet 1 probleem ermee gehad. (afkloppen !), Ik hang ze altijd eerst aan de PC om de juiste instelling te maken, en DAN pas de zender aanpassen aan de regelaar, niet andersom.

Vanmiddag om 4 uur ben ik ook op het veld Almere.
Als je niet kunt wachten kom dan vanmiddag.

Gr,

Rob

He he eindelijk gelukt.
Aangezien ik er een Spektrum ar7200bx als ontvanger en fbl comp erop heb zitten kon ik de high point er nooit in krijgen als ik de zender direct op high zet en dan de heli pas aan zet.
De Spektrum wil eerst een low point zien voordat hij een signaal verstuurd naar de Castle.
Het heeft ff geduurd maar uiteindelijk toch gelukt door de hulp van Rob en zeker te vermelden Richard, die hetzelfde probleem had als ik, van de Modelvliegsport Vereniging Almere.

Ik heb het niet alleen gedaan hoor !

Richard bij ons op de club kwam met de uiteindelijke oplossing.

Back