Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
er zijn nog meer sites hoor![]()
En die is meteen de usb aansluiting voor je zender dus dat scheelt weer 10-15,-het downloaden van phoenix is niet het punt. De dongle die je ervoor nodig hebt...
Ben met je eens al heb phoenix wel paar fouten in zichEn die is meteen de usb aansluiting voor je zender dus dat scheelt weer 10-15,-Op een meeting hoorde ik wel opmerkingen als 'vind het te duur'.. maar dan wel een heli vliegen, alsof dat goedkoop is, of zou die gejat zijn
Niet om de moraalridder uit te hangen, ik had in het begin realflight met dongle-emu draaien en de goedkopere heli-x gekocht, maar vond op een gegeven moment een goede sim als phoenix de 90,- wel waard.
Tuurlijk neem ik me maiden opmaar dat is alleen maar hoveren en inkomen
het enige probleem nu is dat ik heb gehoord dat ik de kop weer uit elkaar moet halen om er locktite op te doen want de fabriek schijnt er te weinig op te doen
dus tja ben weer even bezig. heeft iemand trouwens een tip waar ik me ontvanger moet plaatsen heb echt geen idee waar :$
groetjes
jurjen
Doe je staart ook maar gelijk. Is een normale gewoonte om elk schroefje zelf opnieuw in de loctite te doen. Weinig loctite gebruiken. Eerste 2 schroefdraden onder en dan even over je vinger draaien. Meer dan zat.
Gebruik op je bladhouders zowel main als staart ietsje meer. Draai deze ook goed vast!
Waar ga je maidenen? In den haag?
In het frame, ongeveer onder je staart? Welke ontvanger heb je?