HIJ VLIEGT :D DC ferrari F355 ombouwen tot rc 17-2-2005

inmiddels foam banden gehaald alleen hoe gaan we die passend maken..

binnen diameter is het probleem niet buiten maat wel... of moet de wielkasten gaan strippen

iemand ideen?

dat laatste lijkt mij niet een egt geweldig idee...

en ken niemand met bandenslijper

heb ze op de juiste breedte geknipt wat een ellende weg mooie rechte lijn :cry:

maja heb me wielkast maar wat gesloopt

DAT DING VLIEGT :|

Je had denkik toch het beste een boormachine en een schuurpapiertje kunnen pakken (dit is hetzelfde idee als een slijpbankje), maarja :wink: .

Met een klein vijlensetje kun je eventueel je wielkasten mooi rond vijlen.

Ey ik lees dit en ik vindt dit echt een sweet idee. Ik zal es kijken wat ik nog heb liggen wat ik om kan bouwen :P .

Maar ik zie alleen maar foto's. Heb je geen video'tje van je werk. Ik wil hem wel eens horen rijden. En of ie ook hard kan.

helaas zijn de tandwielen beetje versleten hehe,, ging beetje te hard,, motor was berekend op 4,8V heb er 7,2V aangehangen,, hij was eerst niet te bestuuren,, hij ligt momenteel nog hier in de la ;) heb nog niet gereden met de kap,, alleen los erop en voor indoor was die zeer goed vooruit te branden ;)

en ik had eerst de boel gelijmd maar je kan het ook plastik lassen zeg maar met een soldeerbout,,

voor de geinteresseerde de karwei verkoopt kleine rc autos voor zo;n 7 euro ;)

sloop 2 huisfoons voor de accus

beetje sec lijm en wat epoxy of iets dergelijks,,

een setje foam banden a 5 euro voor de achterwielen

en je hebt je eigen binnenshuis racertje

helaas niet,, auto is er helaas ook niet meer,, ooit in een la gegooid bij de andere spullen en lag nu half doormidden :( mss ooit nog is opnieuw opbouwen,,

maar met foam banden ging die eigenlijk al te snel voor in huis,, je moet dan meer van gas af dan op,,

met de goedkope schaalbanden was die niet te stuuren,, en spinde die alleen maar,,

Back