Jep helemaal goed geraden.Ik heb voor het idee een flightcam gekocht zonder behuizing.Ik heb m meteen verder gestript en effe passen en meten in de camerabehuizing.
Toen heb ik het gat uitgesneden waar straks de flightcam in komt.
even meten
Hoe en wat verder komt in de volgende updates want ik ben vandaag ook even tegen een klein probleem aangelopen, namelijk de kleur van het geheel,,,,eigenlijk de gehele kleur van de heli.
Het is namelijk zo, ik wil de heli deze kleurenpatroon geven
Na vele foto's te hebben bekeken van deze heli, heb ik eerst het onderdeel matzwart gespoten,,,maar de kleur was meer koolzwart.Het grote nadeel, je ziet bijna geen contouren meer en alle detailes vallen in het niet door de kleur.Heb ik daarna dit onderdeel metalic zwart gespoten in zijdeglans maar ik ben nog niet tevreden over de kleur.
Nogmaals vele foto's bekeken, kom ik erachter dat de kleur van de echte heli glossy zwart is,,,,meer zijdeglans zwart.Ik weet dat als je met een zwarte heli gaat vliegen en je kijkt tegen de zon in, dat je alleen nog maar een zwarte vlek ziet en dit lijkt me geen mooi gezicht.
Zodoende ga ik denkelijk voor de kleur Antraciet en denkelijk in hoogglans, en dan maak ik de Bull in mat rood met matzilver.Aanvankelijk wil ik de schaalheli in matzwart maken met de Bull in hoogglans rood, net andersom dus.
Ik denk dat de kleur Antraciet mij beter gaat bevallen als hoofdkleur van de heli, en het wordt toch geen gevechtsheli zoals bij de Army dus jaah dan hoef ik niet te gaan voor camouflagekleuren.
Morgen ga ik naar de automaterialenzaak om autolak (acryl) te kopen in de kleur Antraciet.
Gewoon spuitbus en dan zie ik wel of deze kleur me bevalt.
Uiteraard weet ik dat er vele kleuren Antraciet bestaat,,,,dus dat wordt uitzoeken in de winkel.
Roger