Hey everybody
Nog ff update , al lang geleden he

. Nu zit ik nog altijd op de 2 domme lagertjes te wachten je besteld braaf op een gerenomeerde nederlandse webshop besteld ( waar ik altijd heel tevreden over was ) en nu zit ik al bijna 14 dagen te wachten

.
Dus dan toch maar aan de binne inrichting enzo begonnen en ook het tail eindje dat over de tail mekaniek komt .
En da eindje ook weer gemaakt op een blitske manier

, anders en zo weinig mogelijk kosten

.
Ik begon met een stuk zwaar hout waar ne modelbouwer normaal voorbij loopt ( afval van de Hubo - gratis ) nen balk van 15 x 8 cm en ne meter lang 0
Daar een blokje uitgezaagd van een 6 x 6cm - 15cm lang en dan een uurke zagen , schaven en schuren en dan had ik een modelletje hoe dat tail kapje moest komen , daarna een colaflesje opgedronken ( dorst he ) en dan da flesje stukje kleiner gesneden en da over mijn houten malletje en dan ff de warmelucht blazer erop en voila ( na 3 pogingen er zaten gelukkig nog lege flesjes in de vuilnis zak

) kwam er een kapje( + een reserve ) uit zoals ik het wou joepieeee !!
Spantje er achteraan in , tail iichtje , wa afwerken en wa details ( inspectie luikje ) wa verf en voila een tail kapje waar ik tevreden mee ben .
Het echte is wel puntiger maar dan moest ik weer da ledlichtje gaan veranderen en daar ff geen zin in

.
Hier wa verduidelijkende fotokes .
Voigende komt de cockpit . doeiiii