Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een shuttle plus van Hirobo, een degelijke stabiele heli. Niet de snelste natuurlijk. Nieuw gekocht als kit, een jaartje of twee terug, m'n eerste brandstof heli. Alsook m'n eerste iets grotere heli. Indrukwekkend was dat, de eerste keer dat ding optoeren. Stapje achteruit)
Ondertussen staat hij hier al een tijdje onder het stof.
'k Heb em willen verkopen omdat ik toch een grote elektro wou. Maar er was weinig interesse voor(begrijpelijk want het is niet de nieuwste he). Of ik moest em weg geven.(neen dus)
Dus ga ik em houden voor mss later in een romp te bouwen. Daar zou hij heel goed voor zijn.
Al bij al heb ik van deze heli genoten. En ga ik in de toekomst nog doen. Is gewoon een degelijk ding.
Hoi .
Het is een goed vliegende heli en wat zo mooi is je kunt hem heel gemakkelijk ombouwen naar electro en de onderdelen zijn volop verkrijgbaar want hij wordt nog steeds gemaakt er zijn ombouw setjes verkrijgbaar van hirobo .
Gr Arie