historische zeilschepen topic staat verkeerd

Goede dag ik heb een probleem.
ik blijkt twee accounts te hebben en wil 1 account (deze) met topics van dit account verwijderen hoe doe ik dat?

Laatst bewerkt door een moderator:
Verzoeken aan het moderatorteam (verplaatsen, wijzigen, samenvoegen, rapporteren, ...) doe je middels klik op Meld onder betreffende bericht(en).
Maar topics en berichten worden niet verwijderd.

... Heeft u tips voor mij voor een optimale in en output op dit forum. ...
Zie
www.modelbouwforum.nl/threads/elektrisch-deel-fairmount-alpine.263379/#post-3931429

Je kunt beter een nieuwe discussie starten, of wat rondneuzen/zoeken in het helpdesksubforum. Met goede informatieve titel. Nu kunnen onderwerpen door elkaar gaan lopen, de vlag dekt de lading niet.

Hermanos zei:
... Ik vraag me nu af hoe ik fotos kan plaatsen. ...
Sommige vragen/berichten hebben nog betrekking op oude forumsoftware, maar eigenlijk is er niet veel verschil
FAQ - Plaatsen van foto's en filmpjes in berichten - MBF

Laatst bewerkt:
Zie
www.modelbouwforum.nl/threads/elektrisch-deel-fairmount-alpine.263379/#post-3931429

Je kunt beter een nieuwe discussie starten, of wat rondneuzen/zoeken in het helpdesksubforum. Met goede informatieve titel. Nu kunnen onderwerpen door elkaar gaan lopen, de vlag dekt de lading niet.

Sommige vragen/berichten hebben nog betrekking op oude forumsoftware, maar eigenlijk is er niet veel verschil
FAQ - Plaatsen van foto's en filmpjes in berichten - MBF

Ok dankje ik zal daar kijken.

Nee dat bedoel ik niet. Hij had zijn eigen verslag met fotos. We hebben ook nog wat uitgewisseld aan de hand van zijn fotos.

Hoe kan ik dan fotos van hem hebben gezien en daar met hem over hebben gecommuniceerd. Dat begrijp ik niet. Ik heb zelf een foto geprint

Hoe kan ik dan fotos van hem hebben gezien en daar met hem over hebben gecommuniceerd. Dat begrijp ik niet. Ik heb zelf een foto geprint
Hoi Herman
Ik sta met stomheid geslagen en zie ook niks meer van mij staan.
Ik had een tijdje terug aan de moderator gevraagd of ie wat wilde verwijderen ,maar volgens mij heeft ie alles verwijderd

Hoi Herman
Ik sta met stomheid geslagen en zie ook niks meer van mij staan.
Ik had een tijdje terug aan de moderator gevraagd of ie wat wilde verwijderen ,maar volgens mij heeft ie alles verwijderd
Hallo reinier

Ja ik snap het ook niet. Ik begreep ook niets van de antwoorden die ik op vragen over jouw topic gingen.
Maar kan je het nog terug krijgen?

Hallo reinier

Ja ik snap het ook niet. Ik begreep ook niets van de antwoorden die ik op vragen over jouw topic gingen.
Maar kan je het nog terug krijgen?
Hoi Herman
Ik heb bij een van bovenstaande moderator dit gemeld en weet niet of het terug te draaien is.
Dus ik wacht een bericht van hun af en ik hoop dat het dan terug komt.
Want er zit toch aardig wat tijd in , gelukkig hoef ik niet opnieuw te beginnen met de bouw

[U]@Reinierd[/U] verwees jou naar HMS Victory Mantua Panart 1/78, maar dat is noch door hem gestart, noch door hem 'bepost'.
Hoi Ron
Mijn verslag over HMS victory Mantua panart 1:78 is op onverklaarbare manier helemaal verwijderd.
De link die jij geeft is inderdaad niet van mij.
Ik had een tijdje terug via meld gevraagd om een citaat te verwijderen en blijkbaar is er iets in de communicatie iets mis gegaan en is alles wat ik geplaatst had verwijderd.

Back