Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dank je welDit is inmiddels opgelost. Beide accounts zijn samengevoegd. Geen post is verloren gegaan.
Dag ik ben nieuw en voor het eerst op een forum. Heeft u tips voor mij voor een optimale in en output op dit forum. Alvast dank. HermanosDit is inmiddels opgelost. Beide accounts zijn samengevoegd. Geen post is verloren gegaan.
Zie... Heeft u tips voor mij voor een optimale in en output op dit forum. ...
Sommige vragen/berichten hebben nog betrekking op oude forumsoftware, maar eigenlijk is er niet veel verschilHermanos zei:... Ik vraag me nu af hoe ik fotos kan plaatsen. ...
Zie
www.modelbouwforum.nl/threads/elektrisch-deel-fairmount-alpine.263379/#post-3931429
Je kunt beter een nieuwe discussie starten, of wat rondneuzen/zoeken in het helpdesksubforum. Met goede informatieve titel. Nu kunnen onderwerpen door elkaar gaan lopen, de vlag dekt de lading niet.
Sommige vragen/berichten hebben nog betrekking op oude forumsoftware, maar eigenlijk is er niet veel verschil
FAQ - Plaatsen van foto's en filmpjes in berichten - MBF
Hoi HermanHoe kan ik dan fotos van hem hebben gezien en daar met hem over hebben gecommuniceerd. Dat begrijp ik niet. Ik heb zelf een foto geprint
Hallo reinierHoi Herman
Ik sta met stomheid geslagen en zie ook niks meer van mij staan.
Ik had een tijdje terug aan de moderator gevraagd of ie wat wilde verwijderen ,maar volgens mij heeft ie alles verwijderd
Hoi HermanHallo reinier
Ja ik snap het ook niet. Ik begreep ook niets van de antwoorden die ik op vragen over jouw topic gingen.
Maar kan je het nog terug krijgen?
Hoi Ron[U]@Reinierd[/U] verwees jou naar HMS Victory Mantua Panart 1/78, maar dat is noch door hem gestart, noch door hem 'bepost'.