Hit by a RC heli

"Schroefschade" is is anders zo als Cheeta al postte...
Voor de beperkte kennis welke ik gezien heb, denk ik dat het best wel eens een heli of zo kan zijn.

En schroeven snijden, bij de man zie je nog rode "zweep"striemen bij de wonden...

Laatst bewerkt:
Zeg Emil, dat meen je toch niet serieus naar ik hoop? Kijk eens goed naar die wonden.
Ik zie ook geen post van Cheeta, maar ok... Het kan ook nog een grasmaaier zijn natuurlijk, zo'n "Flymo" apparaat van een paar jaar geleden.

Zeg Emil, dat meen je toch niet serieus naar ik hoop? Kijk eens goed naar die wonden.
Ik zie ook geen post van Cheeta, maar ok... Het kan ook nog een grasmaaier zijn natuurlijk, zo'n "Flymo" apparaat van een paar jaar geleden.
Sorry is post van Sleurhutje, krijg je he?, beiden een blauw icoon... :)
Ik heb geen idee wat het WEL geweest is,ik sluit de heli (nog) niet uit iig.... Maar zeer zou het gedaan hebben!

flymo/strimmer lijkt me uitgezonderd, zou je veel meer striemen zien, en veel dichter op elkaar....Met weinig tot geen sneden.
Hoe ik dat weet, dont ask!

Of bedoel je zon motor flymo met een mes ipv een draadje, want dan word het iig anders, dan heb je wel dikke sneden, maar wederom zouden ze dichter op elkaar moeten zitten...

Laatst bewerkt:
Bij topicstartes link word al onmiddelijk vermenld dat de originele poster denkt dat het om verwondingen door een bootschroef gaat.

Aangezien ik zelf in mijn 28 jarige loopbaan wel een paar keer rotorbladen tegen mijn donder gehad heb, kan ik met redelijke zekerheid zeggen dat een heli-rotor niet lang genoeg heel blijft om ZOVEEL insnijdingen te veroorzaken. ongeveer nadat een van beide bladen voor de tweede of derde keer iets raakt, is het geen onderdeel van die rotor meer, en dat sluit alle verdere verwondingen uit. Een metalen scheepsschroef echter blijft doorhakken.... (ook al omdat de verhouding vermogen/diameter heel anders ligt...)

Dit is een HOAX, van het zuiverste water als je het mij vraagt.

Groet, Bert

Laatst bewerkt:
mcpx big-block?

Bedoelde inderdaad zo'n rigid -flymo. Maar kan van alles zijn geweest:
1. mislukt "Jackass" na-apers experiment, slecht voorbereid
2. Mislukt "Blade Mcpx modified by Orange County Choppers" experiment, dus met Harley Davidson block
3. Mislukt "Rug ontharen met de Flymo, deel 1" experiment
Ik denk niet dat het filmpje uit de heli-hoek komt, tenzij het bijv. een Yamaha Rmax industriele heli zou zijn geweest:

[URL="
Rc YAMAHA R-MAX Helicopter - YouTube[/URL]
[URL="
R-MAX[/URL]

rmaxos.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Back