Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
@jens
Je had een T12 toch? Wat is de reden om een aurora te nemen??
Bedankt jongens
Ik had een aantal draadjes hier al gelezen ( via zoekfunctie ja :wink: ) maar hier haalde ik niets concreets uit , maar hier zat dus duidelijk wel een bruikbare link bij , met een redelijk betaalbare leverancier.
De uiteindelijke conclusie is dat er door niet veel forumleden deze zender word gebruikt , dat geeft ook wel weer te denken.
Ik ben dus ook enorm nieuwsgierig , zie mijn andere draadje met de vraag hierover.
Mag ik vragen waar je hem aangeschaft hebt ? mag via pm
Groet
Henk
hoe is het knuppelgevoel tegenover de futaba's ?
de oudere hitecs vond ik relatief cheap aanvoelen, derhalve vond ik futaba (ook de dure) weer wat minder tegenover de jr zenders als de x9 en x10.
waar scoort de aurora ?
Mag ik vragen waar je hem aangeschaft hebt?
Heren
ik heb inmiddels mijn Aurora 9 van Hitec een paar maanden in gebruik en ben zeer tevreden en net als eerder geschreven is ook bij mij het programeren een fluitje van een cent en dat zonder de gebruiksaanwijzing te gebruiken die ik alleen voor het binden van de ontvanger heb moeten raadplegen.
Maar nu heb ik over de ontvangers een vraag. Omdat de Aurora 9 zowel als Hitec als Multiplex zender gekocht kan worden kan je dan ook de ontvangers onderling uit wisselen, dus een multiplex 2,4 Ghz op de Hitec aurora en visa versa?
Alvast bedankt voor de uitleg of dit wel of niet kan.
Jacob
Hierbij één kleine notitie: als je vervolgens in de software de mode omzet blijven reeds aanwezige modellen in de oude mode staan. Bij splinternieuwe zenders levert dit nogal eens verwarring. Om een bestaand model om te zetten moet je onder menu 'channel' de toewijzing voor throttle en elevator onderling wisselen (en bij mode 3 en 4 ook de toewijzing voor aileron en rudder). Dit is trouwens ook wat het menu 'mode' doet. Dit zet voor elk nieuw aan te maken model automatisch de volgorde van het 'menu' channel in de gewenste volgorde.Je kan de zender in 2minuten ombouwen van mode 2 naar mode 1 dit gaat heel makkelijk via 2 schroefjes.
hoe is het knuppelgevoel tegenover de futaba's ?
de oudere hitecs vond ik relatief cheap aanvoelen, derhalve vond ik futaba (ook de dure) weer wat minder tegenover de jr zenders als de x9 en x10.
waar scoort de aurora ?
Zeer interesante zender hoor, ik zit naar een nieuwe zender te kijken die telemetrie mogelijkheden heeft, nu is er ook de nieuwe Spektrum DX8 zender met deze optie.
Ik zit nu te tweifelen tussen deze twee zenders.
Groet Jan