HK-250 samenstellen.

Verzonden via de goedkoopste optie: "International (Registered) Air Mail 751g - 1kg $19.95"

Na ongeveer 2 weken had ik alles binnen.

Oke ik heb het net besteld onder drie verzendingen alleen een verzending was iets meer dan een kilo... dus daar moest ik $24.99 voor betalen. Ik hoop dat het er snel is :rolleyes::rolleyes: Wat wel jammer is dat het geld overmaken 6 dagen duurt :S :(

Hoe heb je betaald dan? Ik heb m'n creditcard gebruikt en dat was dus direct betaald. Maarja, als je uit China besteld moet je geen haast hebben ;)

Hoe heb je betaald dan? Ik heb m'n creditcard gebruikt en dat was dus direct betaald. Maarja, als je uit China besteld moet je geen haast hebben ;)

Ik heb met paypal betaald en dan word het geld van me bankrekening afgehaald dat duurt dus tot maximaal 6 dagen :S Achja als ik de spullen maar krijg ;)

Tja, je kan geluk hebben met de douane. Ik heb bij snellere verzendingen nog wel eens een rekening gekregen een maand nadat ik het pakket had ontvangen. Maar dat waren flinke dozen. Voor HK spul heb ik tot nu toe maar een keer moeten bijbetalen, maar ik hou het gewicht dan ook altijd laag.

De eerste bestelling is gisteren betaald en de spullen zijn gereserveerd. De tweede bestelling is ook betaald maar twee spullen zijn in backorder :( De derde bestelling is nog niet betaald, er was iets misgegaan toen was al het geld weer terug gestort. Dus nu heb ik het weer opnieuw besteld en moet ik weer 6 dagen wachten tot het betaald is :(

Back