hk 250GT

Hallo,

ik wil samen met mijn broertje een hk 250 GT kopen, op hobbyking. we hebben hier nog nooit eerder wat gekocht en we willen graag wat info en misschien aanpassingen aan wat we hebben samengesteld. hij is voor mijn broertje en hij heeft nog niet veel ervaring met dit soort helis. dit is de samenstelling:

Hk 250 GT kit
turnigy 2627 motor
800 MaH 3S lipo
turnigy TG 9e voor de swash
mystery 30a ESC
Hobbyking 401B gyro
Hkscm9-6 digital tail servo

dit alles komt op 824 gram en 66 euro zonder verzendkosten, is dit niet een te groot pakket en is dit een redelijke samenstelling voor mijn broertje?
ik heb zelf een trex 450 origineel gekocht en heb dus niet echt nagedacht over servos e.d

Ikzelf koop met grote regelmaat bij HK en dat gaat altijd goed. Je moet alleen proberen per pakketje niet teveel boven de $25 te komen, dus meerdere kleine pakketten is raadzaam. En NOOIT EMS aankruisen voor verzending want die gaan altijd langs de douane.

MAAR. Ik vlieg zelf al 25 jaar heli en heb best moeite met de kleine HK250! Het is geen beginnersheli, maar als je per se wilt dan zou ik eerst veel simmen.
Daarbij vind ik de 2627 motor erg slecht, bij mij zorgde hij voor hoogfrequent trillingen in de heli. Even geld reserveren voor een Align motortje scheelt je veel ellende.

Grt, Marco.

Hallo,

ik wil samen met mijn broertje een hk 250 GT kopen, op hobbyking. we hebben hier nog nooit eerder wat gekocht en we willen graag wat info en misschien aanpassingen aan wat we hebben samengesteld. hij is voor mijn broertje en hij heeft nog niet veel ervaring met dit soort helis. dit is de samenstelling:

Hk 250 GT kit
turnigy 2627 motor
800 MaH 3S lipo
turnigy TG 9e voor de swash
mystery 30a ESC
Hobbyking 401B gyro
Hkscm9-6 digital tail servo

dit alles komt op 824 gram en 66 euro zonder verzendkosten, is dit niet een te groot pakket en is dit een redelijke samenstelling voor mijn broertje?
ik heb zelf een trex 450 origineel gekocht en heb dus niet echt nagedacht over servos e.d

ik kan zelf al wel redelijk vliegen met de trex 450 alleen wou voor mn broertje een iets kleiner model nemen.

als je steeds kleine pakketjes besteld dan lopen de verzendkosten toch erg hoog op?

als je steeds kleine pakketjes besteld dan lopen de verzendkosten toch erg hoog op?

Yep..... maar als je in één keer bestelt en het gaat vanwege te hoge waarde langs de douane, dan zouden de kosten nog wel eens héél wat meer kunnen oplopen....;)

Groet, Bert

ik kan zelf al wel redelijk vliegen met de trex 450 alleen wou voor mn broertje een iets kleiner model nemen.

Hou er wel rekening mee dat een 250 absoluut geen beginnersheli is. Ik heb er zelf namelijk ook eentje aangeschaft nadat ik al ruime ervaring had met een 450 en ze zijn behoorlijk zenuwachtig en snel. Een Blade Mcpx zou geschikter zijn denk ik. Daar kun je indoor mee vliegen en kan wel een stootje hebben.

Waarom dan niet gewoon een HK450 CCPM? De budgetheli van HK en het vliegt gewoon strak met kleine tot geen aanpassingen. Onderdelen zijn makkelijker te krijgen dan ondergoed bij de Zeeman.

Ik heb er één en een vriend van me, die heel wat afweet van helis, stond versteld van hoe goed dit toestel wel vloog (met de goedkoopste electronica van 2$ servo's tot een 10$ gyro)

Stevo

Laatst bewerkt:
Back