Hallo allemaal,
Jongens, ik ben zoooo blij met mijn "echte" trex! beetje dom dat ik voorheen nooit naar jullie geluisterd heb.. ik heb er echt heel veel plezier van. hij vliegt echt supersoepel. vandaag weer voor t eerst gevlogen sinds een maand ofzo, heb vanmorgen pas mijn nieuwe lader binnengekregen (koppelstukje voor mn lader verkeerd gesoldeert, dus kortsluiting op de lader met 22 volt, kapot..).
de originele dempers werken zonder dat de staart "kwispelt", maar er had het hier ook nog iemand over headspeed. ik had mijn headspeed zo ingesteld dat ik op 70% zou moeten zitten, maar ik kwam erachter dat ik vanaf 75% stick pas op die 70% headspeed zat en ik kreeg de heli de lucht in bij 60% stick. heb dus nu zo aangepast dat ik vanaf 50% stick aan de 70% headspeed zat, en dat geeft een heel verschil. vliegt heel soepel nu.
Nog even iets over de gyro, er werd gezegd in deze thread dat een goede gyro/servo combinatie heel veel verschil maakte met chinese gyros en servos, en ook hierbij merk en voel ik het verschil zo erg dat ik er spijt van heb dat ik nooit naar jullie adviezen om een align heli te kopen heb geluisterd. stond best wat wind buiten, maar met behulp van de gyro is het toch hij netjes te vliegen.
Nog een ding, ik had laatst die maiden gemaakt waar nogal veel commentaar op was dat ik op een veel te klein veldje vloog enzo en te dicht bij mensen, maar ik heb moeite met ver zien, dus vandaar dat ik heel graag de heli dichtbij me hield. ik heb vanaf eergisteren een bril, en die doe ik als ik ver moet lezen ofzo op, maar ook bij het vliegen. vandaag dus met bril gevlogen en op een groter veld, maar wat een verschil zeg
Nou, jullie weer helemaal up-to-date haha, maar thanks nogmaals!