Hk 600-gt

Hey Dennis,

HK600 in het zoekveldje levert het volgende op:
hk-600gt-met-fotos
hk600gt-first-look

Het lijkt een leuke heli, de heli word nog niet zo lang verkocht, echter gezien de aantallen die er gaan zal er ongetwijfeld wel één of meer hier op het forum opduiken ;) .

mg7399.jpg

Vriendelijke groeten,
Aldert

Laatst bewerkt door een moderator:
Sterker nog hij staat ook al te koop hier op het forum:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Gr Richard

Sterker nog hij staat ook al te koop hier op het forum:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Gr Richard

Heb mijn pre-productiemodel vergeleken met een productie hk600gt en moet toegeven dat ze i.p.v. flaters en problemen er uit te halen ze net het omgekeerde gedaan hebben.

Kromme en ovale main gear, slechte bearings, shuin getapte draad op enkele plaatsen, slop op de swash, kromme hoofdas, te zachte dampners.....

na dit te zien zal ik de mijne wel bijhouden, deze heeft de besparing op productiekosten nog net voorgegaan !!

Groetjes
Jo

Als ik het goed begrijp is de T-rex 600 dus qua kwaliteit stukken beter dan de HK 600 GT?
Verder nog iemand ervaringen met deze heli?

En 9999/10000 is ook onzin.. mijn copterx is haast zo goed als een echte align na wat flinke onderdelenuitwisseling....

9999 van de 10 000keer zeg ik, mischien lees je het iets verkeerd.

en je zegt zelf "na flink wat onderdelen uitwisseling"

ik heb het over een standaard kloon, die heeft nagenoeg altijd problemen.

De halve heli dus!!!!!

Neem maar van mij en Richard aan,
en nog wat ervaringen hier op de club dat het dus niets is,
en dat geldt ook overigens voor de 500GT daar weet Richard weer alles van.
En de rest van de Trex cloonen zal niet veel beter zijn.

Mogelijk en uiteindelijk zal je een heli over houden met allemaal Align onderdelen op het frame na misschien,
althans dat is hier zo met een 500 en 600 HK GT.

En dat was dus een post van een Fanatieke Align Fan..

No offense.. maar dat ding van mij, is op lange na align.... en vliegt echt perfect...
Voor het geld wat je ervoor betaald, zijn het prima dingen.. bedenkt wel, we hebben het hier over 1/7e!! van de align prijs....

Nou dan moet je wel even leren rekenen lijkt me.
Ik weet niet wat je voor jou heli hebt betaald?
Maar in ieder geval geen € 75,00 voor een 600.

En ik had het ook niet over mijzelf,
maar over de ervaringen van de leden die er wel mee vliegen of gevlogen hebben,
bij ons op de club.

En dat was dus een post van een Fanatieke Align Fan..

No offense.. maar dat ding van mij, is op lange na align.... en vliegt echt perfect...
Voor het geld wat je ervoor betaald, zijn het prima dingen.. bedenkt wel, we hebben het hier over 1/7e!! van de align prijs....

Laatst bewerkt:
Hey Stef,
Ja heb net je draadje gevonden, ben het wat aan het doorlezen. Dus ik begrijp dat je er best tevreden over bent? Heb je veel vervangen door align? Dacht zowiezo de assen en gears van align te nemen, over de setup ben ik nolg aant peinzen, enige tips? Vlieg nog geen 3d maar wil dat er in de toekomst wel uithalen...
Mvg

Ik heb er vorig jaar 1 gebouwd voor een clublid en daarna afgesteld.

Ik zal niet alle onderdelen opnoemen die ik vervangen heb maar zelfs de tuimelschijf had speling.
Ik vind de kwaliteit bedroevend.
Inmiddels is het een align heli (door de vele onderdelen) en is de goeie man nog duurder uit dan wanneer ie gelijk een align had gekocht.:yes:
Ben.

Back