Hk 600-gt

ik had opzich van de originele helikopter wat mis was. Ik heb het verder niet langdurig uit kunnen testen aangezien dit mijn hobby helikopter is, hij is intussen langer met grotere bladen (zit align 700 TT staart op)

Laatst bewerkt:
ik had opzich van de originele helikopter wat mis was. Ik heb het verder niet langdurig uit kunnen testen aangezien dit mijn hobby helikopter is, hij is intussen langer met grotere bladen (zit align 700 TT staart op)

Kversta het ni goe, volgens mij zijn er wat woorden weggevallen? Was er niets mis of wel? En wat bedoel je met je hobby helikopter? Al mijn heli's zijn hobby-heli's ;-)

Er was niks mis met de heli toen ik hem standaard (zonder upgrades) vloog. Het upgraden heb ik later gedaan om gewoon te experimenteren. Desondanks zou ik wel luisteren naar wat anderen adviseren om te vervangen;

Skids
beltdrive wheel

(verder ben ik het vergeten maar staat wel op internet)

En uiteraard alles goed langslopen controleren en locktiten dna moet het goedkomen. Wat de heren hier boven al zeggen: het is geen align trex maargoed daar is de prijs ook naar

Dit is dus de reden waarom clones vaak goedkoper zijn: de kwaliteitscontrole is een heel stuk minder dan bij de duurdere merken.

Dus de 1 koopt een kit en heeft het geluk dat ervaren personen alles hebben gefabriceerd, de buurman koopt ook een kit, en die heeft net de pecht dat zijn kit is gefabriceerd door alleen leerlingen zonder ervaren begeleider

Zit nogal wat verschil tussen de kits onderling
En align zelf is ook niet altijd zaligmakend, maar iedere kit kan een zeer stevige tijd vliegen zonder problemen, af en toe een uitzondering daargelaten

Ik denk dat ik me er toch aan ga wagen, voor ik men hk500 kocht raadde de meeste mensen mij dat ook af maar ondertussen heb ik een "retestrakke" 500 staan die niet van een trex te onderscheiden valt. En dat voor een derde van de prijs van een trex. Inderdaad gewoon de assen, gears, onderstel en eventueel ballinks vervangen om te beginnen en dan zien wat dat zegt. Wat ik bespaar aan de kit spendeer ik liever in een degelijke setup dan...

Back