Hey,
als het een t-rex 600 kloon is, dan heb je voor de motor bij UH niet zoveel keuze. Eén van de kanshebbers is deze:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : KD 600XL 1100kv Brushless heli Outrunner / 1600W $51.95
Het is niet zo'n geweldige motor, bij een nieuwe moet je de stekkers opnieuw solderen (niet alle strengs zijn goed vertind), je kan dan wat windingen opstoken. Tevens is het rendement niet geweldig, de gehele motor word vrij warm/heet.
Als je meer keuze hebt qua tandwielverhouding, dan zou ik zelf beslist deze motor prefereren:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 4258 Brushless Motor 800kv $28.55
Uiteraard op 6S lipo's, deze samengesteld vanuit 4 van jou packs, 2*3S in serie, 2 parallel.
Regelaar een plush, die zijn erg goed:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 80A w/ UBEC Speed Controller $54.54
deze lijkt me ook geschikt, hoe die het doet is me onbekend. Deze heeft wel een governorfunctie die de plush mist:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy Brushless ESC 85A w/ 4A SBEC $46.62
Dan blijft er nog de swashservo's over. Verreweg de betere servo's daarvoor die nog eens zeer betaalbaar zijn komen niet van UH. Daarvoor zou ik de DS8077 van Graupner/jr nemen. rond de 20 euro p/s, zeer nauwkeurig, ruim voldoende sterk, blijven dus ook voldoende snel onder last, geen speling, exact nulpunt en zeer duurzaam.
Welke servo van UH in aanmerking kan komen is misschien deze:
HobbyKing Online R/C Hobby Store : Digital high torque bearing servo 42g/5.8kg/.12sec $22.75
Hoe ziet hij er uit "in het echt"?
Succes, greetz,
Aldert