Hk 600gt (met foto's)

Okee johan ook ik ben erg nieuwsgierig om hem te zien ,heb hier al een stuk of 5 HK helicopters staan ,de laatste 250GT ben ik nu op dit moment aan het bouwen en vlieg zelf op dit moment de 500 en allemaal naar volledige tevredenheid en met minimale hopups en verbeteringen Groeten cees

De heli is nog steeds niet toegekomen, begint nu wel verdachtg lang te duren, zal voor na nieuwjaar zijn vrees ik.

Groetjes en beste wensen ;-)

De HK600GT is toegekomen gisternamiddag, heel de nacht doorgewerkt en vanmorgen reeds ingevlogen.

Assemblage ging super vlot geen rare toestanden tegengekomen.

Een grondig verslag met (detail)foto's komt er aan maar zal enkele dagen moeten wachten wegens feestje en andere sociale verplichtingen.

Veel groetjes en beste wensen voor iedereen !!!!!

Hk600gt => de foto's !!!!

Met nog een zware kater van het bouwen en feesten heb ik het toch voor elkaar gekregen om enkele foto's te maken.

Heb enkel nog maar enkele korte vluchten in de achtertuin kunnen maken, afwerking zal voor later zijn dus geen commentaar op slordige bekabeling ;-)
(De blades en elektronica zaten uiteraard niet in deze kit.)

PS: ik wil op vriendelijk verzoek eventueel nog extra detail foto's plaatsen indien nodig.

Groetjes
Jo

mg7410u.jpg

mg7408.jpg

mg7407.jpg

mg7404.jpg

mg7403.jpg

mg7402g.jpg

mg7401.jpg

mg7400.jpg

mg7399.jpg

mg7398.jpg

mg7397.jpg

mg7396.jpg

mg7411.jpg

Ligt het aan mij of heb je je landingsgestel verkeerd om gemonteerd?

Verder vind ik het een prachtig ding, in tegenstelling tot de HK-250 en HK-500 heb ik enige vertrouwen in de kwaliteit van dit model.

Valt me eigenlijk nog niets niet tegen.

Ziet er best mooi, zelfs de main as heeft 3 lagers.

Alleen zou ik zo een kleine ontvanger niet vertrouwen met zo een dikke heli.

groetjes

remon

Dit is geen Easyglider volgens mij, meer een bonechopper (sorry voor het gebruiken van een gebruikersnaam maar kwam hier toevallig goed uit :D) met opbouw van statische lading en heel ander soort stroompjes die door de connectoren lopen.... :)
Ik zou persoonlijk ook voor iets robuusters gaan.

Tja, als jij het vertrouwt moet je het doen.
Ik hoop alleen dat er geen omstanders in de buurt zijn als die naar beneden komt.

Vergeet ook niet dat die tussen de carbon side frames in ligt.
Je praat wel over een 600 heli he...

Veel geluk.

remon

Ik volg dit draadje ook al een tijdje. Zou je ons wat meer kunne vertellen over de kwaliteit van de heli? Heb je zelf een align heli waar je hem mee kan vergelijken?

Dit is mijn eerste 600, kan dus geen vergelijk maken met de Align versie.

Mij lijkt alles van behoorlijk goede kwaliteit te zijn, maar misschien kan er zich iemand aanbieden met een Align TREX 600 om een deftig vergelijk te maken.

Wat heb je zelf nog meer voor heli's dan? En heeft niemand in je omgeving geen knappe heli? Ben echt heel benieuwd wat bijvoorbeel die ervan vinden.

heb 2x HK450

Heb de heli al laten checken door iemand die al meerdere keren met een Align 600 gevlogen heeft en die vind hem super, maar helaas ken ik niemand in de buurt die er eentje bezit. (klinkt best wel zielig )

Back