Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Okee johan ook ik ben erg nieuwsgierig om hem te zien ,heb hier al een stuk of 5 HK helicopters staan ,de laatste 250GT ben ik nu op dit moment aan het bouwen en vlieg zelf op dit moment de 500 en allemaal naar volledige tevredenheid en met minimale hopups en verbeteringen Groeten cees
Met nog een zware kater van het bouwen en feesten heb ik het toch voor elkaar gekregen om enkele foto's te maken.
Heb enkel nog maar enkele korte vluchten in de achtertuin kunnen maken, afwerking zal voor later zijn dus geen commentaar op slordige bekabeling ;-)
(De blades en elektronica zaten uiteraard niet in deze kit.)
PS: ik wil op vriendelijk verzoek eventueel nog extra detail foto's plaatsen indien nodig.
Dit is geen Easyglider volgens mij, meer een bonechopper (sorry voor het gebruiken van een gebruikersnaam maar kwam hier toevallig goed uit ) met opbouw van statische lading en heel ander soort stroompjes die door de connectoren lopen....
Ik zou persoonlijk ook voor iets robuusters gaan.
Ik volg dit draadje ook al een tijdje. Zou je ons wat meer kunne vertellen over de kwaliteit van de heli? Heb je zelf een align heli waar je hem mee kan vergelijken?
Dit is mijn eerste 600, kan dus geen vergelijk maken met de Align versie.
Mij lijkt alles van behoorlijk goede kwaliteit te zijn, maar misschien kan er zich iemand aanbieden met een Align TREX 600 om een deftig vergelijk te maken.
Heb de heli al laten checken door iemand die al meerdere keren met een Align 600 gevlogen heeft en die vind hem super, maar helaas ken ik niemand in de buurt die er eentje bezit. (klinkt best wel zielig )