ps de muziek was wel leker rustgevenSorry voor de muziek, maar de comentaar tijdens deze vlucht was niet voor publicatie vandaar. ;-)
maar kan je al een tolaal oordeel geven over de heli
hij is wel mooi om te zien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ps de muziek was wel leker rustgevenSorry voor de muziek, maar de comentaar tijdens deze vlucht was niet voor publicatie vandaar. ;-)
Naar mijn meening is het super heli, je moet er wel bijnemen dat je enkele onderdelen moet vervangen door Align of andere merken.
Vliegt heel rustig en stabiel, maar dat is een eigenschap die waarschijnlijk de meeste 600's zullen hebben.
WElke onderdelen?
Dampners, zijn te zacht, zelfs voor beginners.
Kop, pinnetjes zijn te kort om sterke negatieve pitch te kunnen geven.
ik wacht het nog even af tot de zomer. Kijken wat de reviews dan zijn.
Maar het lijkt me zeker te gek om een 600 in de lucht te hebben hangen
Wat was je nou in totaal kwijt aan jouw set up?
Even voor de goeie duidelijkheid......
De T-REX 600 ESP Superior Combo zie je voor 430,= in de winkels staan. Als ik een HK600 pak incl. alle "updates" en stop er redelijk spul in volgens (of redelijk in de buurt van) de specificatie wat er in de combo pack zit.... Volgens mij scheelt dit niet zoveel en ben je, wat ik zo lees, van een hoop eh.... ge-tweak af. Want als ik een beetje reken zit je met de HK zo rond de 350,= - 400,=. Of heb ik nou ruim gerekend.
heli : 140,=
bladen: 80,=
alle upgrades : 75,=
ESC 80A : 40,=
BEC 3A: 15,=
motor : 40,=
lipo t.b.v BEC : 15,=
totaal : 405,=
Ik vind het prachtig hoor dat Hk een 600 op de markt heeft gebracht, maar ze hebben hun huiswerk niet gedaan waar Jan met de pet de dupe van is. Tuurlijk met z'n alle kom je er wel achter. Maar toch...... Ik ben minder enthousiast als dat ik eerder was na het lezen van een aantal fora.
Hoop echt dat in de latere producties de "problemen" zijn opgelost. En zoniet.. dan een Trex of even wachten op de HK700... Kijken of ze daar wel hun huiswerk voor hebben gedaan.
De ESP PRO combo kost €719,- bij Fast lad Fast Lad Performance
Dus dat klopt niet echt, prijs scheelt gewoon enorm bij de HK (de helft).
Ik zou persoonlijk nooit een HK600 kopen omdat ik mijn t-rex 600 zo intimiderend vind en vind dat hij wel erg veel power heeft dat ik dit niet in een B merk zou willen hebben.