HK Aero L-59 Albatros

Discussie in 'EDF forum' gestart door Berto, 28 jul 2013.

  1. rogier50000

    rogier50000

    Lid geworden:
    6 sep 2007
    Berichten:
    121
    Locatie:
    Amsterdam
    Smoesjes die heb ik ook altijd het ligt niet aan mij dat ik een vliegtuig of andere dingen koop. Naarmate je meer spanning gebruikt gaan de amps omlaag mits je de kv niet gaat verhogen . Iedereen kan een 1 op 1 DF vliegen dus als je naar een 6s aandrijving gaat is die optie mogelijk. Zou zelf eerder als het toestel het toelaat naar een 8s gaan.
     
  2. Berto

    Berto verslagschrijvers Forum veteraan

    Lid geworden:
    10 okt 2002
    Berichten:
    20.818
    Locatie:
    Zeewolde
    Dan moet het toch maar een 8S worden. Zal eens gaan rondkijken.

    Dacht ook 6S is weer wat goedkoper, lichter, makkelijk etc. Maarf hij moet ook wel een beetje vermogen over hebben.
    En 1 op 1 is geen must, is m`n huidige jet ook niet maar maakt het soms wel leuker ;-)
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2018
  3. rogier50000

    rogier50000

    Lid geworden:
    6 sep 2007
    Berichten:
    121
    Locatie:
    Amsterdam
    Ken de specs niet maar 6s zal ook gaan en zeker als het een budget ding moet worden meeste mensen hebben 6s nog liggen. En je moet niks! o_O
     
  4. hoeby

    hoeby

    Lid geworden:
    20 jun 2010
    Berichten:
    979
    vanuit mijn kant adviseer ik je ook een wemotec of een ejets.

    ook de fans van jepe gaan goed.
    ze zijn dan wel duurder dan als je het zelf wilt doen. ze zitten al in elkaar geschroefd en gebalanceerd. een yep 80a hv erbij en de setup is klaar.
    een jepe fan is een China huis met een ejets rotor. de meeste hebben een HetRC motor erin.

    voorbeeldje, deze kost 235euro
    http://www.jepejets.com/jepeshop/fan-units/679-new-storm-90-9-12s-.html

    heb wel eens met een China fan gespeeld. maar rendement is stukken lager. hogere stromen, dus kortere vliegduur en naar gevoel ook een lagere snelheid.
     

Deel Deze Pagina