HK board help bij het instellen gevraagd

Hallo

Heb mijn quadcopter klaar en hij hangt aan een elastiek op zolder als ik nu gas geef begint hij te draaien en dat wil niet stoppen.
Hoe kan ik dit instellen op het HK board of moet dit in de zender?

Gr B

Zo de maiden zit er op,het was vanmiddag lekker weer dus hij moest er aan geloven.
En ik moet zeggen het ging redelijk goed heb 4 vluchtjes van 2.5 minuut gemaakt.
Maar kon nog niet veel aan de afstelling doen,er was toch iets te veel wind (hier in het hoge noorden).Dus nu een rustige dag afwachten.

Gr B

Heb nog een vraag , hij reageerde nogal traag op de rudder heb hem in de zender al op 130% staan.Kan ik daar nog wat aan doen met de Yaw potmeter op het HK board.

Dat kan niet met de potmeter, je zou andere firmware kunnen laden waarbij de yaw wat meer responsive is ingesteld. Ken je de kk flash tool? Daar staan wat verschillende versies van de 4.7 firmware in.

Ja met die KK flashtool heb ik k kuk 4.7 er op gezet.Ik ga eerst zo nog wel even door ,als het niet bevalt kan ik altijd nog een andere firmware proberen.

Heb nog een vraag ,als ik iets te hard neerkom tijdens het hoveren dan toeren de motoren
op en gaat ie zo een halve meter weer omhoog of hij slaat om.Weet iemand waar dat aan ligt?Instelling potmeters misschien?

Heb nog een vraag ,als ik iets te hard neerkom tijdens het hoveren dan toeren de motoren
op en gaat ie zo een halve meter weer omhoog of hij slaat om.Weet iemand waar dat aan ligt?Instelling potmeters misschien?

Ik weet niet of dit makkelijk te verhelpen (anders dan direct het gas omlaag te gooien als je de grond raakt).

(anders dan direct het gas omlaag te gooien als je de grond raakt)
Ja dat doe ik al maar dat helpt weinig ,10 cm voor dat ie de grond raakt heb ik de gas al dicht maar dan toeren de motors nog op.Hij kwam vanmorgen zelfs tegen het plafond terwijl ik de gas al dicht had .En 2 tellen later klapt ie naar beneden.Gelukkig alleen het kapje stuk.Maakt het nog wat uit hoe de potmeters staan(moeten ze open of dicht staan.)

Back