HK450 voor beginner

pay pal is een goed manier van betalen bij hobby king.
anders moet je een creditkaart hebben.de ander optie die aan geven worden op de site van hun. cashoo of western union zal ik niet doen.
geen ervaring mee maar wel slecht berichten over gelezen.

beste jeroen,

ik zou je aanraden een andere zender aan te schaffen, deze lijkt mij ietwat goedkoop.
Waarschijnlijk zal hij wel doen wat hij moet doen, maar ik ben er quasi zeker van dat eens je verder in de hobby geraakt, deze zender zijn beperkingen zal hebben...(op vlak van throttle curve, swash, gyro-instellingen...)
Ikzelf vlieg met een Futaba 7C 2.4Ghz. Deze kost wat meer, maar deze heeft alle functies die je nodig hebt. Ook ben je bij een producent als Futaba zeker van kwaliteit... Je wilt immers niet dat je signaal ook maar 1sec wegvalt...
Het is een grotere investering, maar zeker te overwegen...

Als servo op de staart kan je beginnen met een HXT900, dat deed ik ook. Eens je figuren begint te vliegen zal je merken dat deze servo wat te traag is, maar om mee te leren hooveren en dergelijke meer, zijn deze servo's zeker geschikt.

Vriendelijke groet

Ik heb een vraag: heb je enige ervaring met het in elkaar zetten van priegelprut onderdelen? De HK450 komt namelijk binnen in een doosje ter grootte van die van een fotocamera en moet nog compleet, onderdeeltje voor onderdeeltje, in elkaar worden gezet. Er zit ook geen handleiding bij, dus enige kennis van hoe een heli in elkaar zit is toch wel vereist.

EDIT: Oh, ik zie je laatste post. Die had ik niet gezien. Lijkt me overigens een verstandige keuze. Succes met het vliegen!

ja ben bij tadango geweest.
hij heeft de hele even afgesteld en voor gevlogen hij heeft alles goed uitgelegd.
heb in de vakantie de heleweek gehoverd.
de eerste 3 gingen heel goed, dus ik wou de volgende dag weer.
maar toen na 3min ging het fout er kwam een wind vlaag en die blies de hele tegen een paaltje aan de heli zelf niet alleen de blades.
ik ga vanavond even nieuwe blades bestellen.

ja ben bij tadango geweest.
hij heeft de hele even afgesteld en voor gevlogen hij heeft alles goed uitgelegd.
heb in de vakantie de heleweek gehoverd.
de eerste 3 gingen heel goed, dus ik wou de volgende dag weer.
maar toen na 3min ging het fout er kwam een wind vlaag en die blies de hele tegen een paaltje aan de heli zelf niet alleen de blades.
ik ga vanavond even nieuwe blades bestellen.

O.o Ach ja, crashen en vliegen gaat altijd samen. Zo te horen heb je de smaak te pakken :mrgreen: Misschien een idee om wat onderdelen al op reserve te hebben? Dan kun je sneller weer vliegen, afhankelijk van je leverancier sta je anders nogal lang aan de grond :D zoals ik wel heb meegemaakt.

de nieuwe onderdelen zijn besteld.
gelijk overal 2 van genomen voor als ik in de tussen tijd nog een crash.
als het mee zit heb ik alles morgen al.

aanschaf hk 450

hallo

met veel belangstelling volg ik jullie uitleg
ben ook aan het kijken om en heli aan te schaffen maar pfffffffffff
welke zie het bos van de bomen niet
als beginneling welke grote
jullie spreken daar van de Hk450 maar bij hobbysity hoor je daar ook de negeatieve kanten van de kwaliteit wat denken jillie groetjes

hallo

met veel belangstelling volg ik jullie uitleg
ben ook aan het kijken om en heli aan te schaffen maar pfffffffffff
welke zie het bos van de bomen niet
als beginneling welke grote
jullie spreken daar van de Hk450 maar bij hobbysity hoor je daar ook de negeatieve kanten van de kwaliteit wat denken jillie groetjes

Weet je al welk type heli je wilt, coax, FP, CP? Heb je al enige ervaring met vliegen? Heli's? :D

hey molen,

misschien kunnen we een keer samen vliegn ik woon daar vlak bij.
maar waar vlieg je precies bij kardinge?

Back