HK450GT Pro's gearriveerd

:banana::banana:

Ze zijn vandaag (na twee weken en 10 euro douane :rolleyes:) gearriveerd!

Ik ga proberen om de vooruitgang van de bouw er van zoveel mogelijk vast te leggen en ben er zeker van dat ik naar alle waarschijnlijkheid meer vragen ga hebben dan nuttige info :bday:

To be continued ^^

Ja, omwille van de slechte leverbaarheid van spares, heb ik er twee besteld. Zo heb ik alvast bij een eerste crash de zekerheid dat ik zaken kan repareren. Doel is om dan ook een aantal van de align zaken te bestellen als spare (ik denk aan flybar, feather shaft, ... )

je kon die HK450 GT pro toch nu ook via de HK warehouse in Deutschland bestellen???
kosten daar ca 75$ + 9.99$ verzendkosten.... en binnen 2 à 3 dagen thuis zonder geneuzel met wachten op de douane....

En spares???? je kunt toch CopterX of anders Align onderdelen monteren???

Voor zover ik zie hebben ze die 450-GT Pro niet in DE ;)

En de align onderdelen, da's idd de bedoeling... Alleen vind ik het handig om zekerheid te hebben dat ik , in geval van crashen, zonder enig probleem alle noodzakelijk dingen kan recupereren en dan nadien aanvullen :)

Hebben ze wel...

Align onderdelen zijn 100 procent fit.. dus 1 kit was eigenlijk genoeg geweest;)

En nu bouwen die hap!

Die HK450Pro hebben ze wel degelijk te koop staan in het DE Warehouse van HobbyCity.
Momenteel even out off stock, maar zekers te koop al een tijdje.
Ik heb de mijne er namelijk ook vandaan.
Let bij de bouw van je HK450Pro even op een aantal zaken:
Hoofd en onderste tandwiel zijn vaak hoepel krom.
Geven trillingen.
Mijn vrijloop lager was niet goed.
Stock hoofdas had te veel speling in lengte gedeelte.
Swash Plate ging veels te stroef.Ik heb de stock vervangen.
Verder een heli die wat aandachts punten nodig heeft bij de bouw ervan.
Het is GEEN Align Trex450Pro heli.
Koste mij wat aandacht om de heli strak vliegend te krijgen.
Ben er nu content mee, en heb de 2e in backorder staan.
Vr GR E

Zoontje neemt nu wat meer tijd in beslag... Bouwen is misschien voor morgen ^^

Bedankt voor de tips in ieder geval, ik zal zorgen dat ik het nodige nakijk, met m'n beperkte ervaring (is de eerste keer dat ik zelf eentje ga in mekaar steken... Hopelijk komt het goed :D)

Even een vraagje... Kan iemand me (via PB) de link doorgeven van een betrouwbare Align leverancier die verzendt naar België? Er zijn in de buurlanden behoorlijk wat shops, en heb net een bijzonder slechte ervaring achter de rug met eentje... Vandaar, graag wat info van ervaringsdeskundigen :)

Thanks alvast!

Back