N
nwolsink
Guest
Dat hele 'ze komen uit de zelfde fabriek' verhaal is inderdaad waar voor sommige kloons, maar niet voor de HK series. Dat zijn geen 1:1 kloons, je kan duidelijk zien dat zowel de HK450 als de HK500 van mindere kwaliteit zijn dan een echte Align, ook verschillen sommige onderdelen. Ik heb het HK500 onderwerp op Helifreak.com gevolgd, wat een rampending was dat. Align is ook niet perfect, dat hoor je mij niet zeggen, maar voor het prijsverschil tussen de kloon en de Align zou ik toch voor de Align gaan. Verder heb ik vernomen dat de Tarot kloons (250,450 en 500, helaas nog geen 600) direct bij Align vandaan komen. Dit is door Align gedaan zodat men geen 'neppe' kloons koopt, maar toch indirect nog het Align spul. Dan alsnog vind ik het kopen van een kloon niet rendabel, die super combos van Align met elektronica zijn best scherp geprijsd. Ook als je denkt aan eventueel verkoop blijft een échte Align wat meer waard.
Dat heeft een andere reden, dit zijn fabrieken welke Align heeft "gecontracteerd" om te produceren voor hun en vervolgens heeft Align toch elders geshopped, die toko's dumpen dus hun Align orders