Voor het eerst van de grond af= maiden flight! Simpel...![]()
Ook de heli de lucht in gooien zonder accu aangesloten in de hoop dat je nog een auto-rotatie kan maken = maiden flight

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor het eerst van de grond af= maiden flight! Simpel...![]()
Dan verbruiken de servoś teveel stroom en valt de bec / ontvanger even uit. Hoeveel A bec?
Ik zie daar een schakelaar, dat is dodelijk in combinatie met een heli..
Lozen die schakelaar..
heeft te maken met de trillingen in de heli, schakelaars vinden dat niet fijn.
Wat doet de ubec als je ALLEEN de ontvanger erop zet?
En dan 1 voor 1 de servo's erbij prikken, kijk wanneer het misgaat.
Je hebt een kans dat je bec op maandag gemaakt is, en dat hij gewisseld moet worden..
Ik zie daar een schakelaar, dat is dodelijk in combinatie met een heli..
Lozen die schakelaar..
heeft te maken met de trillingen in de heli, schakelaars vinden dat niet fijn.
Wat doet de ubec als je ALLEEN de ontvanger erop zet?
En dan 1 voor 1 de servo's erbij prikken, kijk wanneer het misgaat.
Je hebt een kans dat je bec op maandag gemaakt is, en dat hij gewisseld moet worden..
Dan heb ik een ander probleem. De als ik de stick van de rudder beweeg dan is de stick bij de helft en de servo al op het maximum van zijn uitslag. Als ik de servo zonder gyro aansluit dan is dit niet zo, dan is de uitslag gewoon lineair met de stick. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?
m.v.g. Frank
Dan ben ik benieuwd hoe jij een heli vliegt als jouw gyro al jouw stuurinputs overruled en vergroot...![]()
Correctie richting van de gyro...
Je bent trouwens erg dom bezig als je bij een dergelijke heli dat niet controleerd en ik raad je aan om hulp te zoeken bij een club of andere helipilote...
Ben benieuwd hoe jij je gyros instelt.. t klopt wat ie zegt... Als je een gyro in hh mode input geeft tot roteren en dat kan niet omdat de heli nog op de grond staat zal die de slider naar 1 kant sturen.....