Bij Bruce, die australische reviewer en best wel technische man, vloog het erg mooi met die FY21AP, maar ik zou toch wel graag willen weten wat Sander nou bedoelt. Misschien bevind er zich nog een adder onder het gras, want zelfs na enkele uurtjes googlen op "FY21AP problem" en "FY21AP review" en "FY21AP crash" kan ik echt helemaal niets indrukwekkend slecht vinden. Alleen zoals eerder gezegt, een filmpje waarbij het ding op een wing zat die even van een besneeuwde berg af dook met wind temperaturen van ik gok ver onder nul. Dan houd zelfs de duurste sensor ermee op. En al de andere kleine dingetjes die ik tegen kwam, kwamen erop neer dat de gebruiker zijn failsafes niet had ingesteld (throttle ging uit, of hij ging in circling mode).
Laat 1 ding wel duidelijk zijn met dit soort apparatuur, het is een nood middel, niet iets waar je teveel op moet vertrouwen. Je moet er niet blind op rekenen dat je met RTH onkwetsbaar bent.
Laat 1 ding wel duidelijk zijn met dit soort apparatuur, het is een nood middel, niet iets waar je teveel op moet vertrouwen. Je moet er niet blind op rekenen dat je met RTH onkwetsbaar bent.