Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wanneer wordt meestal het dek in de lak gezet ?
Als je op het onbehandelde hout een vlek op maakt is het er toch heel lastig af te krijgen omdat het toch wel snel in het hout trekt.
Nu is dat nog niet gebeurt maar je kunt het beter maar voor zijn.
Ik doe het zelf ook nadat het dek klaar is. Kan ik er nog goed bij. Als ik dan iets op het dek wil lijmen doe ik het vaak met een beetje epoxy. Je kan ook een klein stukje schuren natuurlijk.
Eindelijk de draad weer een beetje op kunnen pakken, had ik gelijk een vraag.
Deagostini gaat nu verder met het plaatsen van de kanons op de dekken, wat ik een beetje vreemd vind is dat het bekoperen van de romp pas veel later komt.
Blijft alles dan nog wel op zijn plaats ondanks dat het is vastgelijmd? lijkt mij toch niet echt een logische volgorde.
gevoelsmatig zeg ik, eerst de romp afmaken, bij het aanbrengen van het koper moet de romp toch ondersteboven staan, met alle gevaren vandien.
mogelijk maar een beetje de volgorde aanpassen.
het afwerken van het dek is wel zichtwerk maar als eerste toch de romp aan de buitenzijde geheel afwerken
De laatste dagen wat bezig geweest voor het koper op de romp.
Ik had wat aangebracht (koperband) maar een koperen romp vind ik er persoonlijk niet mooi uitzien en ga er toch maar een donkere koperachtige verf op aanbrengen.