Hobao Hyper 10 TT-e topic

@Mathijs het is Castle Creations ipv Castle Creatsions.
Verder een mooie auto!
Heb je ook foto's van je eigen auto?

Ruud

Het voordeel van een Nederlandse winkel is de levertijd/snelheid. Als het uit het verre oosten moet komen is drie weken redelijk normaal. Voor een gebroken draagarm bijvoorbeeld, betekend dat meteen drie weken niet rijden.

Dus voor niet spoedeisende onderdelen kun je goed in het buitenland terecht mits je de douane kosten en dergelijke niet onderschat (buiten de EU). Ik zeg niet dat je ze krijgt, je kan geluk hebben (of ruim onder het maximale bedrag blijven) en dus zonder extra kosten je onderdeeltjes thuis krijgen. Maar niet "huilen" als je een toeslag krijgt van 30-40%....

Het voordeel van een Nederlandse winkel is de levertijd/snelheid. Als het uit het verre oosten moet komen is drie weken redelijk normaal. Voor een gebroken draagarm bijvoorbeeld, betekend dat meteen drie weken niet rijden.

Dus voor niet spoedeisende onderdelen kun je goed in het buitenland terecht mits je de douane kosten en dergelijke niet onderschat (buiten de EU). Ik zeg niet dat je ze krijgt, je kan geluk hebben (of ruim onder het maximale bedrag blijven) en dus zonder extra kosten je onderdeeltjes thuis krijgen. Maar niet "huilen" als je een toeslag krijgt van 30-40%....

Dat is dus de reden waarom ik nog een Rustler erbij heb ;-)

Net effe gereden en toen ineens had ik 3 wiel aandrijving, ik weet nog niet wat het probleem is maar we gaan straks wel effe speuren.

Ruud,
zeker mooi karretje ja.
Van mijn eigen auto heb ik nog niks, maar wat er niet is kan altijd nog komen.

Mvgr Mathijs.

Wbt de 3 wd, kijk eens naar je diff outdrive, of het pinnetje wat daar aan zit ( in je diff dus )
Het kan zijn dat die gebroken is.

Ik kwam dit topic tegen over mijn eigen auto, dus hier even wat foto's van die van mij:
DSC09704.jpg

DSC09702.jpg

DSC09695.jpg

DSC09689.jpg

DSC09682.jpg

DSC09681.jpg

DSC09678.jpg

DSC09680.jpg

Euhhhh betere accus betere combo andere lader andere zender reserve onderdelen.. allemaal dingen waar je naar kan kijken. Veel auto's hebben is leuk, maar ook erg prijzig..

De auto is nog bijna origineel.
De foto's zijn gemaakt op de baan van MAC Vlijmen. Het was tijdens Electrified III.

De auto rijd nu nog op 2s, maar ik wil de overstap maken naar 3s.
Ik hoop daarmee nog wat snellere tijden neer te zetten op de baan.

Ik ga hem waarschijnlijk volgend jaar verkopen, hij moet dan plaats gaan maken voor een mugen mbx6 eco.

Welke elektronica heb je erin zitten?
Ik had een mmp met 1410 3800kV icm een 18T pinion.
Dat ging toch al vlot op 2s (op circuit).

Een eco met mmm + 2200kV met 17T pinion op 4S gaat natuurlijk als een malle :D.

Back