Van de week weer eens wat gesleuteld aan de Hobao. Ik heb de ontvanger en aan en uit schakelaar verplaats van de top-servo plate, naar de lokatie naast de ESC. Ik merkte dat ondanks dat ik een kapje gebruikte ontzettend veel zand verzamelde in de ontvanger. Er kwam bijna een theelepeltje zand uit. Dus nu even goed schoongemaakt en het allemaal wat hoger geplaatst. Verder de antenne meer naar achteren verplaats. Dit kwam qua bedrading wat beter uit.
Verder de Proline Badlands eens op velgen gezet, zodat ik klaar ben voor de laatste ronde in de Wintercompetitie.
Ook nog een andere servo erin gezet: Scanner RC: STL-9890CTG
Ik kwam er achter dat deze servo wat verder stuurt en daardoor met de servo arm tegen het hoekje van de top servo plate kwam. Hier heb ik het hoekje eraf gedremeld, zodat hij niet meer tegenaan liep. Ik heb het idee dat de stuuruitslag flink verbeterd is. Ik heb de Expo op mijn zender terug geschroefd naar 85%, omdat ik het idee had dat de servo iets te ver door sloeg. Hopelijk gaat me dit ook helpen in de kortere bochten, waar ik bij mijn vorige servo nog wel eens het idee had dat ik te weinig 'stuur' had.
Hoe staat het met de andere Hobao's?
Verder de Proline Badlands eens op velgen gezet, zodat ik klaar ben voor de laatste ronde in de Wintercompetitie.
Ook nog een andere servo erin gezet: Scanner RC: STL-9890CTG
Ik kwam er achter dat deze servo wat verder stuurt en daardoor met de servo arm tegen het hoekje van de top servo plate kwam. Hier heb ik het hoekje eraf gedremeld, zodat hij niet meer tegenaan liep. Ik heb het idee dat de stuuruitslag flink verbeterd is. Ik heb de Expo op mijn zender terug geschroefd naar 85%, omdat ik het idee had dat de servo iets te ver door sloeg. Hopelijk gaat me dit ook helpen in de kortere bochten, waar ik bij mijn vorige servo nog wel eens het idee had dat ik te weinig 'stuur' had.
Hoe staat het met de andere Hobao's?