Hobao Hyper 10SC-e

hobao sct hyper onderdelen

ik ben benieuwd waar julie allemaal je onderdelen van je truck bestellen ik heb begrepen dat coenraad er met de winkel er warschijnlijk mee ophoud
zijn hobao site ligt er al uit dus waar kopen julie je onderdelen van de truck groetjes erwin

Effe snel een vraagje tussen door !

Welke servo hebben jullie in je SCT liggen ?
Ik ben op zoek naar een goede servo voor mijn Hong nor SCRT10..

servo

je mort een servo hebben van min 11 kg tot 12 somige rijden zelfs met een 15 kil maar dat is een beetje overtroken de goede zijne ace servo en savox
ik rijd zelf met een savox servo met 12 kg goetjes erwin

Het is inderdaad aanbevolen om een servo te kopen met een kracht van minimaal 10 kg naar mijn mening.
De snelheid van een servo is ook belangrijk probeer deze onder de 0.1 sec te houden.

De servo van Erwin van Beek die heb ik ook en die bevalt mij goed (ik rij ook met een HN scrt10)
Let wel even op wat voor een regelaar je hebt want de savox schijnt nogal wat stroom te trekken en als je regelaar het daar niet mee eens is kan je storing in je servo krijgen...

servo

ik heb geen last met deze servo ik rij met een exrun 120 amp sc pro sensor regelaar en een 3656sd 4000kv 4polige motor
de meeste problemen heb je als je er een high voltage servo op zet maar dat kan je dan voorkomen met een externe bec op te zetten groetjes erwin

hobao sct hyper wie rij er mee

ik ben benieuwd wie alemaal een hobao hyper sct 1/10 heeft en hoe je er mee rijd en met wat voor matiriaal er in zit en of julle tevreden zijn en wat er alemaal aan verbeterd is wat voor olie in difs en schocks enz en motor en regelaar en tandwielen enz groetjes erwin

@ erwin, met welke vertanding rijd je met die 4000kv? en welke snelheid haal je daar ongeveer mee uit?

vertanding

ik rij met 42 spur en 15 pingon weet de snelheid niet eerst ree ik met 11 tands 3900kv ezrun motor
maar dit gaat wel harder maar hoe hard weet ik niet voor mij hard zat ik rij op 1/10 circuit in vlijmen
maar de echte toppers rijden met 4600 a 4700kv maar dat gaat wel erg hard dan moet je wel ervaren zijn rij jij ook hobao en waar rij jij mee groetjes erwin ik ga 20 januarie wedstijd mee rijden in rosmalen in een manege erg leuk waren vorige keer in dec 92 deelnemers kon er toen helaas niet bij zijn vanwege mijn werk echt de moeite waard kun je veel van leren

Heb 2 hobao's een Hyper ST omgebouwd naar brushless, heb onlangs een Hyper TT kit gekocht. Bijna gelijk aan de 10sc.
Ben nu nog op m'n motor aan het wachten, heb dezelfde besteld in Hongkong.
De 4000kv gaat samen met de xerun v3 deTT aandrijven. Hoop hem aankomende week binnen te hebben om alles in te bouwen en af te stellen en eindelijk te rijden. Rij je op 2s of 3s?

Ik rijd voor de fun, geen wedstrijden

Ik ga die van mij verkopen. Ik had er vorig jaar ontzettend veel zin in, maar in de praktijk heb ik er gewoon te weinig tijd voor (vrij gemaakt). Dus ik zal mijn hele collectie maar te koop zetten. Geen idee of er vraag naar is, maar ik heb op zich best veel liggen.

Ik moet het allemaal eens gaan inventariseren en hopelijk dat ik er nog wat centjes voor terug krijg.

Back