Hobao Hyper 8SC-e

Als ik mijn draagarm morgen heb en heb gemonteerd, zal ik hem eens met de GPS-device loggen. Dan weten we het snel genoeg. Of ik laat mijn broer hem even loggen. Die heeft dezelfde :).

Wordt vervolgt...

Dat willen we dan wel dan wel op film zien!

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanavond gaan we even de topsnelheid testen met mijn auto. We zullen het ook even filmen :)

En vanavond even getest met 2x2S lipo. Het was geen strakke weg, maar een bouwweg (van klinkers) die niet geheel vlak was. Gevoelsmatig denk ik dat er nog wel wat meer in zat, maar niet veel meer. Toch kwamen we uit op 38.7mph = 62Km/u.

Viel ons eigenlijk niet tegen.. Ik zal nog wel even een videootje posten waarom het te zien is.

Nice zat ik er toch niet zo gek ver vanaf :p
Lijkt me ook eigenlijk al voldoende of meer dan voldoende snelheid om in ieder geval heel leuk te offroaden. En anders kan je altijd nog met tandwielen gaan goochelen
Have fun verder ^^
grts

Hm precies tegelijk met mijn bericht post je fotos, ziet er ook wel mooi uit :)

Dat zou al heel snel zijn voor een 4.8kg RTR stock 4wd offroad wagen op 4s. dat zijn snelheiden die goed in de buurt zitten van waarop men wedstrijd buggys/truggys geared in de 1/8 schaal. Sneller zal het niet zijn iig, maar ik denk langzamer ;)

Beetje onduidelijk is mij wat de motor nou is, op het features plaatje in de startpost staat 2000kv, en ik zie elders 2350kv
Mijn gok blijft 60/65 ^^

Ik heb inmiddels ook hier duidelijkheid over. De eerste batch bestond uit 2350KV, echter aangezien hobbywing geen 2350KV meer maakt, worden in de nieuwere modellen 2000KV motors gezet.

Het officiële bericht van Stefan Scheuenpflug:
Thanks for the link and the speed measurement. It seems you got the first batch of the Hyper 8SC, what means you have got the 2350KV Brushless Motor.

Now we will get only Hyper 8SC versions with 2000KV Motors since Hobbywing does not produce the 2350KV anymore…

So 2000KV is right and will be around 50-55 KM/H.

Het kan altijd harder natuurlijk, maar het ging er even om, hoe hard hij liep out of the box :).

Het is niet in te schatten hoe hard je rijdt op een filmpje. Meten is weten, vandaar ons testje gisterenavond. Ik zal hem ook nog even testen op mijn wagen, welke een 4S heeft ipv de 2x2S. Zal waarschijnlijk niet veel uitmaken, maar je weet nooit.

Laatst bewerkt:
Mooie auto hoor lekker groot! Waar rij je met de auto? De esc op de wagen is een super esc heb ik op mijn Summit zitten met een cc 2200 en die rij ik op 2 x 3s 5000. Rijd echt heel leuk en snel komt ook door de groten banden.

Mag ik vragen waar je de auto gekocht hebt en wat ie kost???

Groet Ronald

Ik dacht ook dat het de 150A was dan heb ik een andere ESC op mijn Summit sorry

het is een 120a esc..

Dit staat in de begin post

Hobby Wing Brushless ESC
High output 80A electronic speed control to provide the instantaneous power you need at your finger tip!

5908098090_402259c260.jpg

Nog even wat footage in elkaar gedraaid..

[URL="
- ‪Hobao Hyper 8SC-e Dirt 1‬‏[/URL]

Rijd toch wel leuk hoor!!!

Je moet hem zo gebruiken maardan zonder Smileys
[:confused:youtube]ytyrY6uCdBo[/youtube:confused:]

Groet Ronald

Laatst bewerkt door een moderator:
Back