Hobby City

• Topicstarter Topicstarter Christoph-vdw
  • Startdatum Startdatum
C

Christoph-vdw

Guest
Hallo mensen.

Ik ben al een tijdje naar de website Hobbycity Online R/C Hobby Store : aan het kijken, veel mensen kopen daar.

maar wat zijn de verzendkosten :O
en is het een beetje betrouwbaar of zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden

b.v.d

Groetjes Christoph

Verzendkosten kan je makkelijk bekijken:

- Je maakt je als klant aan.
- Je vult je kar met wat je nodig hebt
- Je gaat naar de "kassa"
- Je krijgt nu zo het leveringsadres te zien..
- dan doe je continue en dan staat er wat de verzendkosten zijn(deze zijn tevens afhankelijk van het gewicht van het pakketje)

euh, volgns mij mag je geen winkelbesprekingen hier op het forum, waaorm weet ik niet eens, maarja.

om toch maar antwoord te geven: hobbycity is TOP!!! echt spotgoedkoop.
waar je mischien rekening mee moet houden is goed naar reacties kijken onder berichtjes. (rating)
er zijn zeer slechte producten bij.

het beste is om geen enkel product te kopen wat niet op vooraad is, je weet nooit
wanneer het wel weeer op vooraad is, en je moet vooruit betalen, vandaar.
ik kijk altijd als iets op vooraad is voordat ik het in de winkelwagen zet.
als iets niet op vooraad is zoek ik iets vervangends.

voor de rest moet je niet enorm grote bestellingen doen, dan zou je problemen met de
doane kunnen krijgen.

groeten trampo

euh, volgns mij mag je geen winkelbesprekingen hier op het forum, waaorm weet ik niet eens, maarja.

om toch maar antwoord te geven: hobbycity is TOP!!! echt spotgoedkoop.
waar je mischien rekening mee moet houden is goed naar reacties kijken onder berichtjes. (rating)
er zijn zeer slechte producten bij.

het beste is om geen enkel product te kopen wat niet op vooraad is, je weet nooit
wanneer het wel weeer op vooraad is, en je moet vooruit betalen, vandaar.
ik kijk altijd als iets op vooraad is voordat ik het in de winkelwagen zet.
als iets niet op vooraad is zoek ik iets vervangends.

voor de rest moet je niet enorm grote bestellingen doen, dan zou je problemen met de
doane kunnen krijgen.

groeten trampo

ok maar de verzendkosten ?

en hoe betaal je omdat je dollar moet betalen ?O

Verzendkosten kan je makkelijk bekijken:

- Je maakt je als klant aan.
- Je vult je kar met wat je nodig hebt
- Je gaat naar de "kassa"
- Je krijgt nu zo het leveringsadres te zien..
- dan doe je continue en dan staat er wat de verzendkosten zijn(deze zijn tevens afhankelijk van het gewicht van het pakketje)

lezen is ook wel moeilijk he ;)

Grtz,
Menno

Laatst bewerkt:
lezen is ook wl moeilijk he ;)

Grtz,
Menno

oeps, hat ik niet gezien,

dat heb ik inderdaag bekeken maar erst voor 3 dat ken duren rond 30 dagen :O

en er staat dat je moet betalen met paypal of creditcard ?

heb ik niet eens :O

oeps, hat ik niet gezien,

dat heb ik inderdaag bekeken maar erst voor 3 dat ken duren rond 30 dagen :O

Wat je hiermee bedoelt is me niet helemaal duidelijk :confused:

en er staat dat je moet betalen met paypal of creditcard ?

heb ik niet eens :O

Dan wordt het moeilijk zoniet onmogelijk om iets in het buitenland aan te schaffen. Of je moet iemand zover zien te krijgen dat ie voor jou wil bestellen.

Grtz,
Menno

Laatst bewerkt:
Wat je hiermee bedoelt is me niet helemaal duidelijk :confused:

Dan wordt het moeilijk zoniet onmogelijk om iets in het buitneland aan te schaffen. Of je moet iemand zover zien te krijgen dat ie voor jou wil bestellen.

Grtz,
Menno

ok bedankt ik bedoel met verzend kosten , k hat iets van 100gr en dat koste dan 3euro maar dan kan het vanaf 10 tot 30 dagen duren of ik moets voor 30 euro verzendkosten en dan was het in 4 dagen maar dat is toch wel duuur :O

ok bedankt ik bedoel met verzend kosten , k hat iets van 100gr en dat koste dan 3euro maar dan kan het vanaf 10 tot 30 dagen duren of ik moets voor 30 euro verzendkosten en dan was het in 4 dagen maar dat is toch wel duuur :O
Hej,

er staat inderdaad dat het 10-30 dagen kan duren .. maar meestal heb je het dan na 14 of minder al in huis hoor ...
Je moet iets langer wachten op je bestelling dan bij nederlandse of duitse webshops, maar je betaald wel veel minder :)

Oja, en je zei dat je geen paypal en creditcard hebt, dat is tog geen probleem ..? Gewoon hier http://www.paypal.nl/nl een paypal account aanmaken (dit is volledig gratis) en dan van je gewone bankrekening naar je paypal overschrijven ... Simpel toch?

grts,

niels

Laatst bewerkt:
kj dankje, ik ga mijn vader wel vragen of hij wilt gestelen als ik geld heb

Mijn bestellingen van UH zijn gemiddeld tussen de 8 en 12 dagen onderweg.
Heb je veel nodig, doe dan meerdere kleine bestellingen, vaak krijg je vanaf 8 bestellingen de rating "platinum member" waardoor je soms flinke kortingen kunt krijgen op spullen!

Back