Hobby King FPV (Plug 'N Play) Signaal sterkte

• Topicstarter Topicstarter chrismon0
  • Startdatum Startdatum
Klopt het dat als je op 2,5Ghz vliegt je dan beter geen 2,5Ghz videolink moet aanschaffen?
En 900 Mhz, is dat aan te bevelen, of stoort daar het GSM netwerk op?
Ik zag bij Hobbyking zo'n 900 Mhz setje, iemand daar ervaring mee? Zijn die HK echt zo slecht, op youtube zijn er filmpjes te zien ervan, met een best aardig beeld?

Klopt het dat als je op 2,5Ghz vliegt je dan beter geen 2,5Ghz videolink moet aanschaffen?
En 900 Mhz, is dat aan te bevelen, of stoort daar het GSM netwerk op?
Ik zag bij Hobbyking zo'n 900 Mhz setje, iemand daar ervaring mee? Zijn die HK echt zo slecht, op youtube zijn er filmpjes te zien ervan, met een best aardig beeld?

Lees dit:
A complete guide to FPV
en dit:
Understanding Antenna gain

En begin liever niet aan die goedkope meuk, grote kans dat het niet goed werkt en je het opnieuw kunt kopen van een beter merk.

Betere merken zijn (bijvoorbeeld) Fatshark, Airwaves, Lawmate en Immersion.

Vroegâââh zaten de telefoons op de 900mHz. Tegenwoordig word er gebeld op een andere frequentie. Sleurhutje heeft dat eens gezegt. Ik heb er verder geen onderzoek naar gedaan. Komt wel bij dat het illegaal is om op de 900mHz te zenden. Buiten europa gelden er natuurlijk andere regels.

Btw, het is 2,4 gHz, geen 2,5;)

Vroegâââh zaten de telefoons op de 900mHz. Tegenwoordig word er gebeld op een andere frequentie. Sleurhutje heeft dat eens gezegt. Ik heb er verder geen onderzoek naar gedaan. Komt wel bij dat het illegaal is om op de 900mHz te zenden. Buiten europa gelden er natuurlijk andere regels.

Btw, het is 2,4 gHz, geen 2,5;)

LOL, ik keek of iedereen wel wakker was.... :D

Back