Beste leden,
Mijn naam is Henk Bert en ben nieuw op dit forum.
Na een aantal maanden hier veel op gelezen te hebben heb ik nu zelf een account aangemaakt.(aangezien ik ook wel eens wil reageren of vragen)
Een aantal jaren geleden ben ik begonnen met modelbouw en dit met veel plezier gedaan.
Door een aantal redenen was ik genoodzaakt ''even'' te stoppen met deze mooie hobby.
Ik wil het nu weer gaan oppakken en heb al mijn spullen weer gevonden.
De meeste kisten heb ik die tijd geleden verkocht of weggegeven omdat ik dacht dat ik het niet meer kon oppakken.
Ik heb altijd 1 schuim motor zwever gehouden.
Deze met grote brushless motor.
Nu ik gister alles weer bij elkaar had, mijn zender geladen en lipo's aan de lader, wilde ik het allemaal even gaan testen.
Alles stekkertjes gecheckt en dacht dat hij het wel moest gaan doen, maar dit was niet het geval.
Er gebeurt werkelijk niks, geen servo beweging niks..
Wat kan dit zijn?
Setup is: Turnigy plush 30 A, R700 ontvanger
Alvast hartelijk bedankt!
Henk Bert
Mijn naam is Henk Bert en ben nieuw op dit forum.
Na een aantal maanden hier veel op gelezen te hebben heb ik nu zelf een account aangemaakt.(aangezien ik ook wel eens wil reageren of vragen)
Een aantal jaren geleden ben ik begonnen met modelbouw en dit met veel plezier gedaan.
Door een aantal redenen was ik genoodzaakt ''even'' te stoppen met deze mooie hobby.
Ik wil het nu weer gaan oppakken en heb al mijn spullen weer gevonden.
De meeste kisten heb ik die tijd geleden verkocht of weggegeven omdat ik dacht dat ik het niet meer kon oppakken.
Ik heb altijd 1 schuim motor zwever gehouden.
Deze met grote brushless motor.
Nu ik gister alles weer bij elkaar had, mijn zender geladen en lipo's aan de lader, wilde ik het allemaal even gaan testen.
Alles stekkertjes gecheckt en dacht dat hij het wel moest gaan doen, maar dit was niet het geval.
Er gebeurt werkelijk niks, geen servo beweging niks..
Wat kan dit zijn?
Setup is: Turnigy plush 30 A, R700 ontvanger
Alvast hartelijk bedankt!
Henk Bert