HOBBYIN PUMA ombouw naar elektro!!!

Wel het nieuwe gietstukje van de cockpit is netjes gelukt. Hier en daar een belletje, dat is afgesmeerd met gips. Netjes strak... voor zover het Puma cockpitje strak is :D
De andere zijn gewoon te pokdalig.

Ik laat het nog even echt goed uitdrogen op de radiator van de CV.
Het blijft vrij lang vochtig.
Intussen snuitje goed mooi droog en netjes... zonder al dat water ook weer ietjes lichter... Dan kan het op de bus in een doosje denk ik.

Rechts nieuwe afgietsel in gips. Veel strakker en minder broos dan met het gipsverband (links)

full

En nog even hoe het er van onderen uitziet!

full

Zo Johannes! Deze gaan op de bus. Alles mooi gedroogd.

Laatst bewerkt door een moderator:
ok schiet lekker op zo bas :yes:zeg ik heb nog niets vernomen van onze oltimer meeting in de betuwe jij wel?? ik zal ns polshoogte nemen:yes:en ik ben erg benieuwd naar je fotos:yes:

mvgr johan snijders

Nee nog niets vernomen van Flipje uit de Betuwe! Maar die zomer? Heerlijk! Laat maar komen!
De winter is nog lang en de Sultan V nog steeds niet klaar na het plafond-incident. Wel vorderingen in reparatie. Krijg het weer mooier dan ooit. Ik ga geen dapper draadje doen.
Draadje kost meer tijd dan het bouwen... al die vragen... hahahaha :mrgreen:

De fraaie Steihardt Sultan V nog in oude glorie

full

erg mooi kisje bas die sultan:yes:enne ik zie de prachtig uitziende mallen voor mn puma wel verschijnen met de post alvast hartelijk dank voor al je moeite bas :yes:en als de coplete setup binnen is en mn tussendoor projekt is klaar gaan we weer aan de slag met de puma:wink:

mvgr johan snijders

En de zaak is op de post, netjes verpakt in piep en bellen plastic, richting zuiden des lands :p

Laatst bewerkt:
hey de sint is hier ook lang geweest en heeft iets moois afgelevert :yes:ziet er erg keurig uit bas dat gaan erg mooie produkten worden volgensmij, je hoort en ziet wel hoe dat het product geworden is:yes: als ik n product heb zet ik hier fotos van op het draatje, en ook verstuur ik n set jou kant op mits het lukt natuurlijk:wink:

mvgr johan snijders

iedereen die aan dit projekt heeft meegedacht en gewerkt erg bedankt hiervoor :yes:, maar de hobbyin puma staat nu in de verkoop in het verkoopdraatje :wink:

Jammer... maar ook dat je het mes er in hebt gezet... en nu weer gaat verkopen...
Heb je nog wat details van de staat van de romp?

ja hoor en ik zal wel ns n foto maken van de romp en vleugel bij elkaar, dat moet eigelijk toch want zo is het verkoopgedeelte eigenlijk ook niet duidelijk :yes: ik zal ook hier even wat fotos plaatsen van de staat nu ok dan is het duidelijk :yes:

mijn broer komt net binnen en wil pertinent niet dat deze puma verkocht gaat worden ,en dit zijn zijn woorden hij is gewooooon te uniek om weg te doen !! nu gaat hij hem van mij overnemen ,maar ik mag hem toch af gaan maken :rolling: tja hoe raar kan t lopen :yes: ik ga niet verder met dit draatje, de puma word in stilte afgemaakt, als hij af is zal ik als laatste hier nog wat fotos plaatsen dan is ook het draatje af ,

en hier de beloovde foto,s in de staat zoals de puma nu is :yes: wel n gaaf kissie he :grin:

full

full

Back