Zoals op een ander forum vermeldt hier een paar foto's van mijn hobbykamers.

Dit is de rechterkant van de zolder met de 2 CNC freesmachines.

En de linkerkant van de zolder waarvan een gedeelte de naaitafel is van Helle (en daar wil je geen ruzie mee maken). Dus opruimen na gebruik!!

De combatmodellen onder het plafond van de zolder (dit zijn de modellen die klaar zijn)

De andere kant van de zolder waar de modellen hangen die gerepareerd moeten worden. Over het algemeen eenvoudige reparaties.

Mijn DLG-koffer heeft ook nog een plaatsje gevonden op zolder

Een van de slaapkamers met draaibank en freesbank.

De andere kant van deze kamer. Nu met DLG's, anders om motoren uit elkaar te halen. In de keuken worden ze weer schoon gemaakt en gemonteerd (de zogenaamde 'clean room'.

Achter de deur van de draaibankkamer heb ik een kast gemaakt voor opslag van aluminium messing e.d. De kast is 15 cm breed, je moet wat als je plaatsgebrek hebt.

De draaibank met op de achtergrond mijn eerste model.

In een andere kamer staat de PC voor het uittekenen van allerlei dingen.

Opslag van brandstof en pitbakken voor het combat in de schuur

Nog wat opslag van combatspullen

Dit is dan de laatste opslagplek. Hoog boven in de schuur, gewoon wegmoffeld door Helle, bijna onverteerbaar voor de gemiddelde modelvlieger, toch??

Dit is de rechterkant van de zolder met de 2 CNC freesmachines.

En de linkerkant van de zolder waarvan een gedeelte de naaitafel is van Helle (en daar wil je geen ruzie mee maken). Dus opruimen na gebruik!!

De combatmodellen onder het plafond van de zolder (dit zijn de modellen die klaar zijn)

De andere kant van de zolder waar de modellen hangen die gerepareerd moeten worden. Over het algemeen eenvoudige reparaties.

Mijn DLG-koffer heeft ook nog een plaatsje gevonden op zolder

Een van de slaapkamers met draaibank en freesbank.

De andere kant van deze kamer. Nu met DLG's, anders om motoren uit elkaar te halen. In de keuken worden ze weer schoon gemaakt en gemonteerd (de zogenaamde 'clean room'.

Achter de deur van de draaibankkamer heb ik een kast gemaakt voor opslag van aluminium messing e.d. De kast is 15 cm breed, je moet wat als je plaatsgebrek hebt.

De draaibank met op de achtergrond mijn eerste model.

In een andere kamer staat de PC voor het uittekenen van allerlei dingen.

Opslag van brandstof en pitbakken voor het combat in de schuur

Nog wat opslag van combatspullen

Dit is dan de laatste opslagplek. Hoog boven in de schuur, gewoon wegmoffeld door Helle, bijna onverteerbaar voor de gemiddelde modelvlieger, toch??