Hobbykamer(s)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals op een ander forum vermeldt hier een paar foto's van mijn hobbykamers.

Dit is de rechterkant van de zolder met de 2 CNC freesmachines.

En de linkerkant van de zolder waarvan een gedeelte de naaitafel is van Helle (en daar wil je geen ruzie mee maken). Dus opruimen na gebruik!!

De combatmodellen onder het plafond van de zolder (dit zijn de modellen die klaar zijn)

De andere kant van de zolder waar de modellen hangen die gerepareerd moeten worden. Over het algemeen eenvoudige reparaties.

Mijn DLG-koffer heeft ook nog een plaatsje gevonden op zolder

Een van de slaapkamers met draaibank en freesbank.

De andere kant van deze kamer. Nu met DLG's, anders om motoren uit elkaar te halen. In de keuken worden ze weer schoon gemaakt en gemonteerd (de zogenaamde 'clean room'.

Achter de deur van de draaibankkamer heb ik een kast gemaakt voor opslag van aluminium messing e.d. De kast is 15 cm breed, je moet wat als je plaatsgebrek hebt. :D

De draaibank met op de achtergrond mijn eerste model.

In een andere kamer staat de PC voor het uittekenen van allerlei dingen.

Opslag van brandstof en pitbakken voor het combat in de schuur

Nog wat opslag van combatspullen

Dit is dan de laatste opslagplek. Hoog boven in de schuur, gewoon wegmoffeld door Helle, bijna onverteerbaar voor de gemiddelde modelvlieger, toch??

je moet wat als je plaatsgebrek hebt.
Plaatsgebrek??? :nosmile:

't is maar wat je 'plaatsgebrek' noemt. Mijn hobbykamer = keukentafel = eettafel
Dus: na het bouwen alles weer opruimen. :cry:

op verzoek van poster houden we dit levend voor de dlg vrienden hiero.
ik copieer zijn mooie fotos wel naar onderstaande draad, kunnen de anderen ook genieten van zijn mooie ruimtes.

graag je fotos hiero :show hier je hobbyruimte

he loet

dat van jou noem ik geen hobby kamer meer
dat lijkt meer op een finish kitchen (prachtig )voor serie produktie :D

ligt de longshot er ook ergens tussen (foto foto ) :wink:

groeten arnold

arnold 2 zei:
he loet

dat van jou noem ik geen hobby kamer meer
dat lijkt meer op een finish kitchen (prachtig )voor serie produktie :D

ligt de longshot er ook ergens tussen (foto foto ) :wink:

groeten arnold

Was ik helemaal vergeten te vertellen. Wegens plaatsgebrek moet Helle de LongShot op schoot houden :D

Daarom kijkt ze zo serieus want ze moet er wel voorzichtig mee zijn. Ik zei nog zo: nooit aan het aileron vasthouden!!

Loet

hoi loet, wilde je even wijzen op de leuke reacties over je foros in dat ander draadje ;)

gerard

Jongens,

Sorry, maar toch... Graag Hier verder... Anders krijgen we hobbykamer draadjes in alle subfora, terwijl er een hobbykamer-draad in het cafe is..

Robert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back