motorsports
Forum veteraan
Ik snap niet helemaal wat het 'el cheapo auto' vandaan komt. De straatprijs van de Team-C wagen is +/- $ 600
Niet heel anders dan bv een Kyosho Interno GT (vergelijkbare wagen lijkt mij).. Of is Kyosho ook een el cheapo merk?
Paulie's vraag lezend lijkt hij me nou niet 1-2-3 een wedstijd rijder.. Voorlopig een basher?
Een team C auto ? ,waar ?, en wat is het vergelijk met een Kyosho ?
De auto is redelijk goedkoop in vergelijk met andere auto's in dezelfde schaal of range , nu is niet altijd duurkoop beter , maar je moet ook kijken naar de kwaliteit van de materialen en beschikbaarheid spare parts , helaas is de V1 versie , daar praten we over , alleen nog als een uitlopende stock in het european ware house of australian ware house te verkrijgen .Dit gebeurd met de meeste " goedkopere modellen" aan de onderkant van de markt , die goedkoop worden uitgebracht voor een korte tijd , en waar geen aftermarkt voor is. De gebruikte materialen zijn vrij zwak , en helemaal als je dit met 4 of 6s gaat misbruiken , eigen ervaring , neem bv de kap is van hard lexaan, en scheurt ilv buigt en is met 1 ritje al kapot en moet de nodige tape hebben om nog een beetje fatsoenlijk te blijven , de diffcup's en dogbones waren al aan het slijten na 3 Á 4S lijpoladingen , en waren na 8 Lipo ladingen al aan vervanging toen, denk aan uitgelubberde gaten, platte kanten aan de dogbones ect .De Diff's hadden al behoorlijke speling op de tandwielen .
Dit alles op 4S laat staan op 6S .
Helaas de slechte ervaringen ,met dit model en als recreant (mis) bruikt .....
En ja het is en blijft een HobbyKing Auto , en geen A-merk .De meeste HK artikelen zoals boten en auto's zijn leuk maar verwacht geen kwaliteit .
Maar goed ik schrijf ook geen review's voor " een sponsor" en ben neutraal......