Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ook ik heb dit kistje gekocht om mee te kunnen nemen op vakantie. Helaas ontbreekt ook bij mij de servo tray. Deze wil ik zelf maken van berken triplex, alleen welke dikte raden jullie hiervoor aan?
De koolstof buis is abominabele kwaliteit dus die wil ik vervangen, ik las iets over een pijlschacht van aluminium maar zijn er ook andere opties?
Ik heb de servo's met behulp van een paar stevige houten roerstokjes vastgemaakt. Roerstokjes op maat gemaakt en gaatjes in het midden geboord voor de montage schroefjes. Daarna stokjes in de romp (in dwarsrichting) met 30min epoxy gelijmd en servo's gemonteerd. Heel licht maar wel degelijk geworden.
Wat is er trouwens mis met de koolstofbuis? Bedoel je de vleugelverbinder of de staartboom?
Het is zeer leuk model , in die van mij zit 1 lipo van 600 mah met een booster naar 5 volt.
Heb er 80 gram lood in gelegd ,in het zwaartepunt , om hem wat meer omhoog te kunnen gooien .
Het is een heerlijke kist in de avond uren...