Hobbyking codes voor mensen die in de nabije toekomst een multirotor willen bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor mensen die een beetje willen besparen op hun volgende multirotor bestelling bij HK, ik heb op RCGroups een topic aangemaakt met Hobbyking Buddy Codes waardoor je op sommige producten enorm veel kan besparen.

Zelf heb ik er bijna geen kunnen vinden, vandaar het idee van dit draadje.

Dit is de link: werkende Hobbyking Buddy Codes.

Heel belangrijk is dat je ingelogd bent op je Hobbyking account alvoor je de links aanklikt!

De codes zijn normaal gezien geldig tot 11 juli 2011.
Hopelijk hebben sommige mensen hier iets aan.

Hee, thanks guys,

Dat heeft me nog een aardige korting opgeleverd (ca. €30)
Van mijn order mocht ik deze weer verspreiden:

HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 9X LCD Backlight Kit - Blue (DIY)
HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 30amp Speed Controller

Edit: Ow, even een ervaringsmelding (mag dat hier even?). Nadat ik de buddy code heb gebruikt kun je de quantity (hoeveelheid) niet onbeperkt opschroeven. Klinkt wel logisch. Maar als je dan toch meer wilt, kun je je item verwijderen. Maar wacht dan een paar minuten (weet niet hoe lang) voordat je hetzelfde item weer aan de lijst toevoegd, anders krijg je namelijk weer de 'swarm' korting en kun je de hoeveelheid niet verhogen. Dus, zoals altijd...geduld is een schone zaak... pfff

Laatst bewerkt:
Jammer. Ik heb net gezien dat de KDA 20-22L motoren niet meer op voorraad zijn.

Ben ik even blij dat ik nog voldoende motoren heb kunnen bestellen! :D
Het ziet er trouwens naar uit dat het lang zal duren vooraleer er terug motoren op stock komen.
Er zijn een aantal factoren die meespelen: men vindt niet genoeg mensen om motoren te "winden", prijs van de grondstoffen voor magneten zou enorm zijn gestegen (ze gaan dus waarschijnlijk een pak duurder zijn) en ze zijn naar het schijnt bezig met een nieuwe productlijn voor motoren.

Ook wel ambetant, als je dan nog eens een oude motor wil bijbestellen...
Hopelijk kun je die dan nog krijgen.

Hier ook nog een stel codes van mij! Ik hoop dat iemand er wat aan heeft.

Wat een slim systeem weer van HK overigens, iedereen heeft er baat bij om die codes te gebruiken! HK verkoopt meer en de klanten krijgen kortingen op volgende bestellingen!

- HobbyKing Online R/C Hobby Store : HK-171 Thread Locker & Sealant Medium Strength (Blue)
-- HK-171 Thread Locker & Sealant Medium Streng

- HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY BESC Programming Card
-- TURNIGY BESC Programming Card

- HobbyKing Online R/C Hobby Store : 4mm Gold Connectors 10 pairs (20pc)
-- 4mm Gold Connectors 10 pairs (20pc)

- HobbyKing Online R/C Hobby Store : HobbyKing Quadcopter Frame V1
-- HobbyKing Quadcopter Frame V1

- HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy 2650mAh 3S 30C Lipo Pack (DE Warehouse)
-- Turnigy 2650mAh 3S 30C Lipo Pack (DE Warehouse)

- HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy High Density R/C LED Flexible Strip-Blue 1meter (DE Warehouse)
-- Turnigy High Density R/C LED Flexible Strip-Blue 1meter (DE Warehouse)

- HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy High Density R/C LED Flexible Strip-Red 1mtr (DE Warehouse)
-- Turnigy High Density R/C LED Flexible Strip-Red 1mtr (DE Warehouse)

- HobbyKing Online R/C Hobby Store : TURNIGY Plush 30amp Speed Controller
-- TURNIGY Plush 30amp Speed Controller

Have fun!

Laatst bewerkt:
Prijzen na gebruik van buddy codes weggehaald

Net een berichtje gekregen van HobbyKing dat ik de prijzen niet mag vermelden.
Dus prijzen zijn verwijderd, enkel de buddy code links schieten nog over!

Find my codes here: http://hk.rc-international.info/swarm/mark (valid until August 02, 2011)
Code:
[URL=http://www.hobbyking.com/buddy.asp?code=E40B3D20-8CEC-40D7-8CDD-9E784F1736AA]TURNIGY Plush 18amp Speed Controller[/URL]                             Save US$: 2.58
[URL=http://www.hobbyking.com/buddy.asp?code=7D3D293A-53EE-44A9-BB03-6994A1815909]TURNIGY BESC Programming Card[/URL]                                    Save US$: 2.79
[URL=http://www.hobbyking.com/buddy.asp?code=6B9527B4-3A25-4358-AF7A-50182BE2F504]Turnigy Pure-Silicone Wire 14AWG (1mtr) RED[/URL]                      Save US$: 0.54
[URL=http://www.hobbyking.com/buddy.asp?code=DFD424CB-C382-475C-9768-EFF05CD5A0E9]Turnigy Pure-Silicone Wire 14AWG (1mtr) BLACK[/URL]                    Save US$: 0.54

Laatst bewerkt:
Hey wat leuk, een buddycode topic.
Blij te zien dat hier niet moeilijk over gedaan wordt. ;)
Het is immers door elkaar voor elkaar. :yes:

Is toch niet zo raar?
Want anders gaat de concurrent ze onder hun duiven schieten,
of gaan de leveranciers weer zeuren dat de prijs omhoog moet. ;)

heeeeeej hendig :P

pas goudconnectors besteld... maar toen wist ik nog niet van het bestaan van dit topic :P LOL

Is toch niet zo raar?
Want anders gaat de concurrent ze onder hun duiven schieten,
of gaan de leveranciers weer zeuren dat de prijs omhoog moet. ;)

Dat weet ik dat dat de reden is.

Ik ga nu even advocaat van de duivel spelen...
Maar misschien overdoet HobbyKing het wel een beetje met die buddy codes.
Als de prijzen echt zo laag worden dat ze problemen krijgen met de leveranciers, dan zijn ze gewoon hun eigen graf aan het delven.
Ik kan me ook niet van de indruk ontdoen dat er enorm wordt gehamsterd. Heeft waarschijnlijk iets te maken met doorverkoop ofzo.

Als consument ben ik eigenlijk al tevreden met de gewone lage prijzen in het Oosten.
Komt niks goeds van op lange termijn met die buddy codes denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back