Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
HobbyKing European Fly-In hosted by E.M.C.R. Rozenburg, 1 en 2 augustus
Leuk beginnerskistje ! Man wat ging dat hard ! Mooie dingen gezien en ook de Rebel van Berto van dichtbij, wat een prachtkist. @Berto, ik groette je nog even bij de weg,
Bedankt voor alle media mensen, aanvullingen blijven welkom!
------------------------------------------------------
Ik spreek namens het voltallige bestuur als ik zeg dat de Fly In een GROOT succes is geworden. Voor ons de eerste keer dat we een Fly In hebben georganiseerd met kampeermogelijkheden. Ik heb alleen maar positieve geluiden gehoord. Ondanks de (ogenschijnlijk-) soms lange flight-line, heeft iedereen flink veel kunnen vliegen. Vooral het samen vliegen zorgde voor een vlotte doorstroming waardoor een complete flight-line (soms tot dik 50 modellen in de rij) steeds weer binnen een uur was vervangen door weer andere modellen.
Ik wil alle deelnemers bedanken voor hun gezelligheid en professionele opstelling (qua veiligheid liep ook alles soepeltjes, als vluchtleiding zat ik er 3 dagen lang bovenop) Hobbyking heeft alvast beloofd er graag weer bij te zijn volgend jaar, helemaal TOP!