Hobbyking Fiberglass Micro Quadcopter Frame 245mm

Sinds het nog maar kort te koop staat en de verzendtijd ongeveer 2 weken is denk ik van niet ;)

Groeten,

Heb je trouwens wel een beetje ervaring of iemand die je kan helpen met de quadcopter, Mitchel? Vooral de kleine quadjes kunnen erg breekbaar en giftig zijn namelijk. Begrijp me niet verkeerd hoor, een handige gamer pakt zoiets tegenwoordig zo op, maar ik zie dat je vaak van koers wisselt (in een paar andere draadjes zei je nog dat je met de PCB versie aan de gang zou gaan, of met de quadrixette wilde gaan beginnen. ;))

ik vroeg of hier al ervaring mee was en nee niemand in mijn buurt vliegt met quadcopters en wrm giftig

Het is een clone denk ik dus als je goed zoekt vind je misschien iemand met ervaring.

Met giftig bedoelt hij dat kleine quadcopters moeilijker zijn om te besturen en wel eens wispelturig willen zijn...

ik vroeg of hier al ervaring mee was en nee niemand in mijn buurt vliegt met quadcopters en wrm giftig

Groeten,

crg, is dit niks voor je? <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Veel te duur imho.
Motoren (propcollets bij inbegrepen) + plush 6 regelaren + powerbordje is maar 65 euro.
Dat worden dan wel heel goed betaalde props. ;)

Voor mijn micro quad was ik nog geen 100 euro kwijt.

Back