hobbyking heli

aah oke, dan zou het kunnen kloppen, maar ik heb ze opnieuw een beetje toch kunnen aanspannen. en nu voel ik heel lichtjes de rollementjes, kan dat dan kwaad?

aah oke, dan zou het kunnen kloppen, maar ik heb ze opnieuw een beetje toch kunnen aanspannen. en nu voel ik heel lichtjes de rollementjes, kan dat dan kwaad?

Harris

Lagers, het zijn lagers anders snappen die Nederlandse jongens er geen bal van ;)

Kan geen kwaad, hou het in de gaten, alles beter dan een blad met bladhouder die rond je oren wegvliegt van het loskomen

Stevo

heb gisteren nog eens wat gevlogen. En heb gemerkt, op de simulator kan ik perfect de hele tijd met de neus naar mij toe vliegen en met de zijkanten ook, en in het echt ging dat ook wel een beetje, maar als ik dat probeer ben ik nog veel te zenuwachtig, daardoor heeft mijn schroef lichtjes tegen de grond geslaan, enigste schade is gelukkig een nieuwe schroef. Dus ik denk dat ik voorlopig nog gewoon wat langer zal oefenen met de staart naar mij toe, en geleidelijk aan wat meer proberen.

daardoor heeft mijn schroef lichtjes tegen de grond geslaan, enigste schade is gelukkig een nieuwe schroef.

Fragiele schroefjes dan! Als ik een schroefje laat vallen zijn ze meestal nog heel! :mrgreen:

Maar zonder gein; ben je met je hoofdrotor of met je staartrotor tegen de grond gekomen?

ja, vloog op iets meer dan halve gas, en heb met de hoofdrotor tegen de grond geslaan. enja. maar er zitten al weer nieuwe rotorbladen op :p

ja, die ziet er nog goed uit, maar die rubbertjes van die feathering shaft als je die in en uit haalt, verslijten die wel rap hoor denk ik

Back